Sani schreef:Pb-en naar mij heeft overigens geen nut.Ik heb beloofd niks te delen. *en ondertussen blijf ik popcorn eten*Colatje erbij?
Sani schreef:Iejoorr schreef:Stiekem hoort Sani er gewoon bij Nope, afgewezen voor kleurtje paar maanden terug. Je was niet serieus genoeg ?Overigens heb ik ook geen pb gekregen over het niet delen van de info Is meerdere keren in het topic gevraagd!
Sani schreef:Iejoorr schreef:Stiekem hoort Sani er gewoon bij Nope, afgewezen voor kleurtje paar maanden terug. Sani *kietelt door*
takkie_muis schreef:Ik heb geen pb over niet delen van infowel verdacht niet?Ja want delerium zei net dat ze iedereen een pb zou sturen die info had, om het niet te delen......
01San schreef:takkie_muis schreef:Ik heb geen pb over niet delen van infowel verdacht niet?Ja want delerium zei net dat ze iedereen een pb zou sturen die info had, om het niet te delen......Idd.... Dus een complot?
takkie_muis schreef:Sani schreef:Nope, afgewezen voor kleurtje paar maanden terug. Sani *kietelt door*Waarom kietelen?Serieusheid was niet het probleem.
Sani"[quote="takkie_muis schreef:Sani schreef:Nope, afgewezen voor kleurtje paar maanden terug. Sani *kietelt door*Waarom kietelen?Serieusheid was niet het probleem. [/quote]Dan krijgen we het wel uit je , je staat aan de dark side he
roombolletje schreef:Is er wat gezegd over de onderschriften van Muurp, Jans en Dribbel? Gaat allemaal over tanden ...Heel verdacht dit
roombolletje schreef:Is er wat gezegd over de onderschriften van Muurp, Jans en Dribbel? Gaat allemaal over tanden ...ja is al wat over gezegd
Really guys, ik ga zo in mijn broek piesen.. Hoe ben ik ineens niet te vertrouwen en slecht en aan hun kant?
Iejoorr schreef:Leuk al die mensen die binnenvallen die van niks weten Ja Sani, kunnen we jou wel vertrouwen ?Vertel het me ;d ik volg al vanaf het begin, maar toen werd het me teveel...
Olympia schreef:En het wordt ook nog per Pb gestuurd zodat iedereen weet dat er echt een grote fout is gemaakt Ja, ja, ja...Geen angst...morgen happen we toch wel in de echte grap.