Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:Scum schreef:Ik moet helaas weg, maar gelukkig heb ik een goede vertegenwoordiger!
Zet hem op Niezzz! Die paar bananen en roze wolkjes kun jij makkelijk aan!
Schande, nieteens je eigen campagne voeren.. geeft wel weer aan wat voor luie mod jij bent![]()
odetteke schreef:Scum schreef:Ik moet helaas weg, maar gelukkig heb ik een goede vertegenwoordiger!
Zet hem op Niezzz! Die paar bananen en roze wolkjes kun jij makkelijk aan!
Schande, nieteens je eigen campagne voeren.. geeft wel weer aan wat voor luie mod jij bent![]()
Soet schreef:lotteluvah schreef:Maar oscar is pas oke, daar kun je echt mee in zee!
weeer een goede rijm voor oscar![]()
dat is nu al de twee
Sylleke schreef:Dan houdt onze samenwerking hier op. Ik hoop dat je in je banaan stikt.
Olympia schreef:
Olympia aan de top
Het feesten kan niet op
Met Olympia aan de top
Treuren wordt een flop
Want tranen zeggen stop
Met Olympia aan de top
Olympia schreef:Sylleke schreef:Dan houdt onze samenwerking hier op. Ik hoop dat je in je banaan stikt.
Hee Syl wij waren toch een team...
Myukii schreef:Er kan er maa één de winnaar zijn. Dus wsl win je sowieso geen shoot.
Bananen en Appels,
Tgoh wat een feest,
Met Sjoert en Apple,
Zo is bokt nooit geweest!
Dus stem op de fruitjes,
En als je dat niet doet,
Heb je pech voor het leven,
Want win je geen shoot!
Sylleke schreef:Dan houdt onze samenwerking hier op. Ik hoop dat je in je banaan stikt.![]()
Sylleke schreef:Dan houdt onze samenwerking hier op. Ik hoop dat je in je banaan stikt.
imd schreef:Ik zou eigenlijk huiwerk moeten maken. Maar als ik dat nu doe ma ik zometeen 120 pagina's bij gaan lezen..
Elessar schreef:Olympia schreef:
Hee Syl wij waren toch een team...
WAREN..
SplashIsLief schreef:imd schreef:Ik zou eigenlijk huiwerk moeten maken. Maar als ik dat nu doe ma ik zometeen 120 pagina's bij gaan lezen..
*zit braaf met ges boek open
Niezzz schreef:Ach, ik ben al lang gevlogen met mijn roze wolk.Sylleke schreef:Dan houdt onze samenwerking hier op. Ik hoop dat je in je banaan stikt.
*schopt sylleke uit de scummerhummer en rijd haar bromtol aan gort en zegt,:: stik in die roze bende van je, en kruip door de bananenpuree!*
imd schreef:Fruit is gezond.
Sylleke schreef:Myukii schreef:Er kan er maa één de winnaar zijn. Dus wsl win je sowieso geen shoot.
Bananen en Appels,
Tgoh wat een feest,
Met Sjoert en Apple,
Zo is bokt nooit geweest!
Dus stem op de fruitjes,
En als je dat niet doet,
Heb je pech voor het leven,
Want win je geen shoot!
lotteluvah schreef:WOEHOOOEWW FEESTJESOET JE HEBT 2800