Galathil schreef:Bestaat er iets als een ban voor overmatig TEMmen? Dat kunnen ze waarschijnlijk best invoeren
Ik heb getemt dat ik een ei en kuiken wil! Op mijn vraag om een ei kreeg ik 2x die foto van een ei met nee er op terug
Galathil schreef:CathyTBP schreef:WIJ WILLEN KUIKENTJESSSSS[ Video ]Wat doe je me aan! Nou zit dat liedje de rest van de avond nog in m'n hoofd
Jolliegirl schreef:Ik ben er klaar mee.Het is zo grappig dat je zelf steeds zo negatief bent maar wel blijft terug komen om dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, ik geniet van de zijlijn met thee en een paaseitje.
katja_silke schreef:CathyTBP schreef:WIJ WILLEN KUIKENTJESSSSS[ Video ]Ik wist gewoon dat iemand dit ging sturen
CathyTBP schreef:CathyTBP schreef:Wat doe je me aan! Nou zit dat liedje de rest van de avond nog in m'n hoofd Graag gedaan.
Giolli schreef:Jolliegirl schreef:Ik ben er klaar mee.Het is zo grappig dat je zelf steeds zo negatief bent maar wel blijft terug komen om dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, ik geniet van de zijlijn met thee en een paaseitje.