Sammie schreef:Nayomie schreef:Nou zeg, niet iedereen beschikt hier over teamkwaliteiten en weet via het team wat de grap is hoor 't was ook maar een grapje En dat van mij was ook slechts sarcasme
[***] schreef:Marlinde rooz, hoezo is je post bijgewerkt door huldrych zwingli ? En als ik op die naam klik komt die leuke link van 'HIIII' tevoorschijn Fiets in de link veranderen in f uck.Verklaard alles.
Pff zal ik wachten of niet?vorig jaar de volledige 1 april grap gemist. maar vandaag 11 uurtjes gewerkt.. En ben best moe nu..
Vorig jaar, biks and bytes. En maar zeggen dat we met ons hartje op de kaart verkeerd zaten. Ik pak jullie nog hoor
Sammie schreef:Gewoon gaan slapen ja je mij helpt wel! ik ben gewoon nieuwsgierig. maar als ik wil functioneren morgen is slaap wel de beste keuze.
Ladybird schreef:Joaltijd! vast wel ze zullen je hoogstens een dag bannen Als ze me bannen raakt het databeest binnen 10 miniuten van slag Edit: ik ga dan veel mailtjes sturen
Joaltijd schreef:takkie_muis schreef:Slapen was dat? Geen idee..Zullen die rare hollanders wel bedacht hebben