Sani schreef:Bellatrix schreef:Denk je dat dit opzetteleijk 'per ongeluk' is verstuurd?
Sammie - Sani is nogal een typverschil.. Dat doe je niet per ongeluk..
Dat lijkt mij ook niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:takkie_muis
[quote="Iejoorr schreef:Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim
Ik ga tegen de mods in
takkie_muis schreef:Iejoorr schreef:Hoe erg de mods ons ook afgelopen dagen gepest hebben, dit is toch wel een beetje sneu voor ze
moet je nagaan hoe ik en de rest ons voelde
delerium schreef:In tegenstelling tot wat er geroepen wordt is er serieus een wel heel ongelukkige fout gemaakt bij het versturen van een PB. Wat een PB naar een teamlid had moeten zijn is helaas bij Sani terecht gekomen, dit is géén opzet, het is alleen maar verschrikkelijk jammer omdat daarmee de grap voor morgen al bekend is.
Om toch een beetje resultaat te hebben en zoveel mogelijk mensen alsnog een lolletje te gunnen wil ik jullie dringend vragen de PB niet door te sturen, niet te plaatsen, en de printscreens ook niet te delen. Ook niet via andere media.
We zijn inmiddels druk bezig met het bedenken van een alternatief plan, gun ons alsjeblieft die tijd even en zorg dat we hier niet als een stel havikken alles moeten bewaken