takkie_muis schreef:Heb het gevoel dat er meer komt... Mijn gevoel zegt dat dit te makkelijk is...Om heel eerlijk te zijn snap ik de grap ook niet zo goed
de WAT is er gebeurd?Galoeiendeloeiende Mensen met geniale lastminute uitvoerbare plannen wordt nu verzocht zich te melden, doe maar per PB ivm bruikbaarheid.
Wat delirium in onderschrift heeft:gras is niet om te flossen, dat heeft dus met paardentandenborstel te maken
Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim
Het zou wel te obvious zijn.. ik geloof er geen zak van..En ze hebben al eens zoiets gehad ( dekjes oid? )
Sani schreef:*knip*Sani, pb mij eens wat LEo eruitgeknipt heeft takkie_muis schreef:[...]ook jij zei wat? wat zei je! mag per pb
Iejoorr schreef:Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim Ik ga tegen de mods in
Iejoorr schreef:Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim Dat zou echt heel fijn zijn. Ik weet echt niet hoe deze fout is ontstaan.
Het zou fijn zijn als het nu niet wordt verpest door anderen... Er zijn nog genoeg mensen die NIET weten hoe of wat....
Olympia schreef:Iejoorr schreef:Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim Dat zou echt heel fijn zijn. Ik weet echt niet hoe deze fout is ontstaan.
Bellatrix schreef:Denk je dat dit opzetteleijk 'per ongeluk' is verstuurd?Sammie - Sani is nogal een typverschil.. Dat doe je niet per ongeluk..
takkie_muis schreef:Iejoorr schreef:Wellicht is het nu wel zo eerlijk de tekst niet meer te plaatsen? Zo blijft het toch nog een beetje geheim Ik ga tegen de mods in De meerderheid van bokt weet het nog niet, wel zo leuk als dat nog blijft
Nou dit was echt niet de bedoeling hoor Stomme samenloop van omstandigheden met een bug waardoor de NR niet op de normale wijze kon overleggen.