Ik heb nog wel een ei, maar ik vrees dat die straks ook wel weg is. Aangezien jullie eitjes ook plotseling zijn verdwenen...
Ladybird schreef:Duurt wel lang tot ze met een verklaring komen! Meestal staat er op 2 april toch een terugblik op vnZe zijn vast al het hele weekend een excuus aan 't verzinnen, maar kunnen er niet één bedenken die geloofwaardig genoeg is
Nu snap ik het ook niet meer als mee lezer waar al die eieren blijven en waar die eieren vandaan komen. Ga maar weer in mee lees stand.
Galathil schreef:Ik heb steeds meer het idee dat dit allemaal niets betekend en dat de modjes gewoon met ons zitten te dollen, en achter de schermen stuk gaan. Waarom heb je een ander ei gekregen of heb je die zelf als avatar gemaakt?
Nou, de lol is er af! De meeste eitjes verdwijnen weer langzaam. 1 april is voorbij. Zo ook de mijne.... Ava pleitte, OS foetsie. Ik wacht op een verklaring.
madelonvdw schreef:Galathil schreef:Ik heb steeds meer het idee dat dit allemaal niets betekend en dat de modjes gewoon met ons zitten te dollen, en achter de schermen stuk gaan. Waarom heb je een ander ei gekregen of heb je die zelf als avatar gemaakt? En haar OS is ook anders!
M1994 schreef:Warboel ook eiloosDaar heb ik geen medelEIden mee, dan moeten ze ons maar eens uitleggen wat al die eitjes betekenen!
Warboel schreef:[ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ]*probeert stereoscopisch plaatje te ontdekken in golfpatroontjes*Helaas, ook daar geen hint
Warboel schreef:[ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/1SEcPA.png]Afbeelding[/url] ]Toe? Je zou mij EI-BLIJ maken.
Roosje01 schreef:[ Video ]Het antwoord op je vraag is Ja, ja ja ja Neem een voorbeeld aan dit lied, modjes.