lautje76 schreef:ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening houdt met je gewicht ten opzichte van het paard waar je op gaat zitten. Net zoals je dat met je lengte doet.
Als iemand op Bokt foto´s plaatst van zichzelf op een shetlander waar zijn benen een halve meter onderuit steken krijgt ie ook commentaar. Als die persoon dan zegt "ja maar ik rijdt maar 2 keer per week" dan denk je toch ook van, joh het zal wel maar je doet de pony er geen plezier mee. Neem dan gewoon een wat grotere pony.
Bij overgewicht ligt dat dan blijkbaar ineens heel gevoelig en voelen mensen zich gediscrimineerd. Ik snap best dat er soms een hele worsteling achter overgewicht zit en discriminatie op andere gebieden in het leven maar dat is hier helemaal niet van toepassing. Het is gewoon een simpele berekening wat je paard kan dragen. Net zoals met lengte.
Past dat niet, dan krijg je commentaar. En terecht, soms kan je iemand ergens op attent maken wat die persoon oprecht zelf nog niet door had.
Commentaat is ook niet zo erg maar de manier waarop hier op bokt vind ik gewoon schandalig.
Als iemand fotoos plaats voor een heel andere reden mag er best iets gezegd worden als diegene dan te zwaar lijkt (wordt wel overschat dat te zwaar zijn maar goed)
Maar waarom moet dan minstens 20 keeer herhaald worden, iedere keer dezelfde reden aanvoeren, klinkt als mensen zonder verstand sorry hoor maar neem dan de moeite het topic te lezen voor je commentaat hebt en val niet in herhaling.
Kan me zo kwaad over maken, alsof iemand die zwaar is dat zelf niet weet en de bokkers zullen haar dat wel even in prenten, vind ik gewoon smakeloos.
Is toch te zot voor woorden dat als iemand die overgewicht heeft en fotoos plaatst dat haar topic gezloten moet worden omdat bokkers het even nodig vinden om die persoon op haar plaatst moeten zetten.
Nou sorry maar als ik zo op een forum moet zitten, voor mijn plezier en gezelligheid, wat de laatste tijd toch al ver te zoeken is, met als gevolg dat ik steeds sceptischer en narriger word, nou dan maar geen forum meer.