dan zie je dat er meer mensen zijn die hier niet posten maar wel een mening hebben.
Dus de stelling zelfde clubje is daarmee ontkracht...totaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Het heeft ook weinig nut. De mensen die de PB gebruiken omdat ze een sanctie krijgen als ze in het openbaar zo reageren, stappen dan over op MSN of een andere vorm van privé-communicatie. Het probleem verschuift, maar blijft hetzelfde.
poes schreef:Omdat er een luttele 168 mensen reageren? Dat vind ik te weinig op een groot forum als deze.
odetteke schreef:Karl66 schreef:Het heeft ook weinig nut. De mensen die de PB gebruiken omdat ze een sanctie krijgen als ze in het openbaar zo reageren, stappen dan over op MSN of een andere vorm van privé-communicatie. Het probleem verschuift, maar blijft hetzelfde.
Lijkt mij ook
Als karl zou willen zeggen dat ik hem een geitenbreier vind, dan ga ik naar zijn profiel... druk ik niet op het pbknopje, maar op het e-mailknopje, typ "karl, je bent een geitenbreier", druk op verzenden en voila!!! Netzoveel handelingen als pb-en.
poes schreef:En wie kijkt op FZ? Juist, net heel wat mensen die ontevreden zijn. Ik denk dat degene die hier niet komen kijken, ook gewoon geen problemen hebben met het beleid. Moest iedereen stemmen zou de uitslag dus wel eens heel anders KUNNEN zijn.
Citaat:meer dan 100 mensen hebben de vragen beantwoord
poes schreef:Feit is dan iig dat heel wat mensen hier niet komen kijken en we dus ook hun mening niet kennen. En dat deze poll niet representatief kan zijn voor de actieve boktpopulatie.
Diablo schreef:runningkawa schreef:Als ik zo een pb quote en naar een mod stuur mag het wel?
Het zal misschien wel mogen, maar als mod zou ik daar niet veel mee doen, omdat je in een quote het bericht zelf gewoon aan kunt passen. Je bent er dus nooit zeker van of de pb wel zó verstuurd is.
superwoman schreef:poes schreef:Feit is dan iig dat heel wat mensen hier niet komen kijken en we dus ook hun mening niet kennen. En dat deze poll niet representatief kan zijn voor de actieve boktpopulatie.
helaas voor jouw, gaan landerlijke metingen ook zo hoor![]()
Een heel klein deel krijgt vragen, waar een conclusie uit wordt gehaald.
Mijn mail is als het goed is niet zichtbaar.
superwoman schreef:[***] schreef:Lijkt mij ook
Als karl zou willen zeggen dat ik hem een geitenbreier vind, dan ga ik naar zijn profiel... druk ik niet op het pbknopje, maar op het e-mailknopje, typ "karl, je bent een geitenbreier", druk op verzenden en voila!!! Netzoveel handelingen als pb-en.
niet iedereen heeft z'n e-mail staan. Daarbij zie ik verschuiven niet als een probleem. Zorgen dat het hier niet gebeurd vind ik al heel wat.
hopla schreef:Ik heb geen zin om 9 pagina's door te moeten lezen maar geef antwoord op de openingspost.
Ik heb ooit 1 keer in mijn leven een dreigPM gehad.
Nou, dat is drie keer L, oftewel LLL.
Het is Lezen, Lachen en Lozen.![]()
PrivéPM's zijn privé en daar heeft een mod ook niets mee te maken.
Je moet jezelf maar eens afvragen waarom je een vervelende PM krijg.
En als je dat vaak hebt dan moet je jezelf maar eens heel hard achter de oren krabben.
Ik heb dus op NEE gestemd.
poes schreef:superwoman: ik heb je mailadres al. Duurt 3 seconden.
Kawa: dat over die landelijke mleting is om een vergelijk te doen over hoe je een goede steekproef in elkaar zet.