Ilzas en Llover; ik weet het fijne (gelukkig) niet van uitgedeelde OW’s e.d., maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat er op de vele posts die dagelijks geplaatst worden ook wel eens een (onbedoeld) foutje kan worden gemaakt. Moderators zijn immers ook maar mensen…

Als bokker kan je dan natuurlijk gewoon contact opnemen met de betreffende moderator en als je er zelfs dan nog niet uit zou komen, dan kan je eventueel ook nog contact opnemen met de bezwaarcommissie. En ja, daar wordt dan echt serieus naar gekeken en nee, dat is dus niet perse kansloos en zonde van je energie hoor.
Wat bokt betreft… Tsja, het is denk ik toch eigenlijk niet meer dan logisch dat je met meer dan 90.000 gebruikers ook meer regels nodig hebt. Dat is een van die dingen die imo gewoon gepaard gaan met de groei die bokt heeft gemaakt. Misschien heeft niet iedereen begrip voor bepaalde regels, maar het is op zoveel mensen gewoon niet mogelijk om het iedereen 100 % naar de zin te maken. Als ik alleen zie hoeveel gebruikers (zo ook jullie die dit lezen en ik zelf

) dagelijks toch weer inloggen en actief zijn, dan denk ik dat we bokt stiekem toch nog leuk genoeg vinden om die regels te accepteren en misschien zelfs te begrijpen als we proberen ze eens van uit een ander standpunt te bekijken. Want eerlijk is eerlijk; het is op de hoeveelheid gebruikers nog altijd een relatief kleine groep moderators (en andere kleurtjes

) die hard hun best doen om het leuk en gezellig te houden op bokt; iets waar ze
vrijwillig heel veel tijd in steken omdat ze bokt zelf ook leuk vinden. OW’s e.d. uitdelen doen ze heus niet omdat ze dat zo leuk vinden, als dat zo zijn dan werden er wel veel meer OW’s, UN’s, bans en slotjes uitgedeeld…