[Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje

Re: [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:08

ROFL waarom zou ik dat doen, zij heeft toch al gezegd wat ik bedoel.
moet ik dat dan ook nog is gaan typen.
ik ben niet zo goed in uitleggen wat ik precies bedoel, en zij heeft het geschreven en tja ik ben het ermee eens Haha!

en nog even over bart, ik vind dat hij het geweldig gedaan heeft.
hij heeft een forum voor ons gemaakt zodat wij hier met ze alle onze passie kunnen delen.
en daar ben ik hem heel erg dankbaar voor. Ja

ik denk inderdaad dat het als je dan toch zo de regels wilt houden je beter 2 HAW kunt maken.
maar ik hoop dat we hier wat mee bereiken Ja

wat ik ook denk is dat het niet goed is om mensen tedwingen alleen maar commentaar tegeven.
de mensen die tips hebben zetten dat normaal toch ook in het topic neer?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:08

Katja schreef:
Bokt is groot en daardoor kan soms het plezier van de meerderheid is anders zijn dan wat jij persoonlijk wilt Magda_90.

Dat heb ik altijd geweten. Mijn punt is echter dat ik niet voor mijzelf klaag. Ik heb begrip ervoor dat HAW verandert is, maar jullie hebben het gewoonweg te moeilijk gedaan. Denk alleen al al die informatie die in de beginpost moet. Begrijpelijk, maar te moeilijk, voor mij als recreatieruiter althans. En nee ik weiger bij ITP te plaatsen want ik kan ook wel een frisse blik gebruiken op het rijden.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:09

Sowieso vind ik twee HAW's vervelend en onnodig. Gewoon eentje Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:10

Katja: "de meerderheid"? Ik heb wat gelezen hier en daar op HAW en het valt me op dat er heel veel mensen zijn die reageren van "ik vind het nogal overdreven hoe het hier nu gaat, maar desondanks zal ik proberen commentaar te geven". Allemaal mensen die hier niet posten, maar die op HAW zelf duidelijk hun ongenoegen met de nieuwe gang van zaken uiten. Dus het is niet zo dat die 7 man hier de enige "klagers" zijn.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:10

Urielle schreef:
Ik heb een tijd geleden ook met een paard gezeten wat alleen maar fanatiek de levade oefende en heb dat erbij gezet in mijn topic. Dus ja, het rijden is niet wat het ooit geweest is zullen we maar zeggen Vork
Dan ben ik toch wel blij met opmerkingen dat het beeld ontspannen is, en liefst nog met tips over hoe ik die ontspanning kan creeeren op momenten dat het ff niet wil zoals ik wil. Ik heb ook een fijne instructeur, ben zelfs net op trainingsweek geweest want daar gaat het topic ook over. Maar het zal maar zo zijn dat een Bokker net even de gouden tip geeft! Ik sta echt open voor info van alle kanten. En misschien is het zelfs wel zo dat iemand tegen me zegt: niet blijven hangen in de ontspanning, rij er maar eens wat meer aan! Dat kan ook net de befaamde nodige schop onder de kont zijn Knipoog Daar kunnen ze alsnog bijzetten dat het een fijn paard is oid toch?

Even geheel offtopic. Hier merk je wel weer dat de 'beroemdere' mensen meer reacties krijgen in het topic. Ik als armzalige recreatieruiter zal dat echt niet krijgen.
Dat was voor mij al een punt om niet meer zo vaak in HAW te komen, maar deze regeling was de druppel. En dat vind ik ontzettend jammer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:11

En nog heel erg offtopic, jullie moeten minder posten want stond net 4 keer op plaatsen te klikken maar ik kwam er niet doorheen Clown

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:13

Het vervelende van dit topic is dat jullie gewoon blijven herhalen dat je het niet eens bent met hoe het nu geworden is. En dat ik dan blijf herhalen dat het zo geworden is omdat mensen niet blij waren met hoe het was en dat er na een periode gekeken zal worden hoe het allemaal functioneert.

Dat kunnen we natuurlijk nog heel veel pagina's volhouden maar ik heb het gevoel dat we er niet zoveel mee opschieten. Clown

Nouks: Er zijn gelukkig ook nog genoeg mensen die wel tevreden lijken en actief temmen of zelfs pb's sturen om te vertellen dat ze het een goede verbetering vinden.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:14

Een typisch geval dus weer van praten tegen een muur... Jullie doen waarschijnlijk dus toch niks met onze inmiddels 14 pagina tellend ongenoegen. Jammer hoor!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:15

Nogmaals, we willen eerst zien hoe het in de praktijk werkt.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:17

Katja, ik snap het punt vanuit jou (nouwja jullie) gezien. Maar wij willen met dit topic juist wat bereiken. En dat wordt gewoon niet gezien.

Wij gillen niet voor niets zo hard.

[Leest je latere reactie]

Ben ook benieuwd, denk dat erg veel mensen van HAW wegblijven en ITP volgooien. Doodzonde.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:19

Katja schreef:
Nogmaals, we willen eerst zien hoe het in de praktijk werkt.

Dan moet je eerst ITP op een juiste manier gaan omschrijven en daar met tags gaan werken, want zoals het er nu staat geef ik het je op een briefje dat het op ITP niet echt storm gaat lopen, of anders zeer warrig wordt.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:19

Als blijkt dat ITP overvol gaat raken dan zal daar zeker iets mee gedaan worden
Waarom vind je het zonde dat er meer op ITP gepost zal worden?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:21

ITP stond altijd voor de 'graas foto's, dat zou ook zo moeten blijven. HAW was altijd het werken met de paarden, mijn mening is dat dat zeker zo moet blijven.
Dat is overzichtelijk voor ieder.

Ik vind het daarom zo apart dat springen nu ineens apart staat, terwijl je daar dressuurmatig net zo tips op kunt geven.

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:22

actief temmen Nagelbijten / Gniffelen sorry maar dan ben je wel een beetje zielig bezig...

maarja we wachten af Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:23

Ik heb eens doorgelezen hoe het nu allemaal zou moeten en als ik eerlijk ben vind ik het wel wat overdreven.. Ik denk dat de mods megaveel werk krijgen met veranderen/aanpassen van openingsposts. En voor mij is de lol van foto's plaatsen er nu helemaal af. Was het toch al behoorlijk hoor Knipoog

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:23

pharagirlke schreef:
Wat gebeurt er met topics die nu open zijn en waar er nog wel zulk "Nutteloos" commentaar op gegeven wordt?

Hier moeten de berichten toch ook verwijderd worden?

Ja, en wees gerust: dit wordt goed gedaan![/quote]
kan je ook zo wat topics geven waarin het niet gedaan word. Knipoog[/quote]
Harry's Horse Ulrieke bij Edward Gal in Harskamp (les)!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:24

De keuze om springen apart te zetten is ook gebaseerd op verzoeken van gebruikers.
Omdat springen toch een beetje ondergeschoven kindje was op Bokt zakten springfoto's heel erg snel naar de tweede pagina.
Nu zijn ze wat makkelijker terug te vinden.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:24

Katja schreef:
Als blijkt dat ITP overvol gaat raken dan zal daar zeker iets mee gedaan worden
Waarom vind je het zonde dat er meer op ITP gepost zal worden?

Waar zeg ik dat Verward

Dat er meer op ITP gepost zal worden zal me echt een zorg zijn.

Hetgene wat me stoort is dat ITP nu niet juist omschreven staat in de beschrijving onder het forum.
EN dat de topics waarin paarden aan het werk zijn nu op geen enkele manier te herkennen zijn.

Op die manier kan zo'n forum nooit goed gaan lopen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:25

Degene boven jou zei dat Bettine.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:26

Wat ik nu ook weer zag gebeuren op HAW en ik best wel flauw vond, is dat er in een 'oud' HAW topic gereageerd werd. Dit laatste bericht voldeed niet aan de nieuwe regels, dus is het topic op slot gegooid. Dan moet je jezelf wel afvragen, waar ben je mee bezig?

Snap niet zo goed dat HAW topics en ITP topics nu grotendeels gaan samenvallen. Lijkt het nut van ITP als op zichzelf staand topic teniet te doen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:27

Katja schreef:
De keuze om springen apart te zetten is ook gebaseerd op verzoeken van gebruikers.
Omdat springen toch een beetje ondergeschoven kindje was op Bokt zakten springfoto's heel erg snel naar de tweede pagina.

*kuch*

De niet spectaculaire-niet beroemde bokkers zakten over het algemeen al erg ver weg.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:27

magda_90 schreef:
Even geheel offtopic. Hier merk je wel weer dat de 'beroemdere' mensen meer reacties krijgen in het topic. Ik als armzalige recreatieruiter zal dat echt niet krijgen.
Dat was voor mij al een punt om niet meer zo vaak in HAW te komen, maar deze regeling was de druppel. En dat vind ik ontzettend jammer.

Yeah I'm famous Cool
Magda, ik heb 9 reacties, waarvan 6 van mensen uit mijn HKtopic of andere Boktdinnetjes
Vork niet echt een kijkcijferkanon dus Knipoog
Ik heb zelf hier en daar nog wat verduidelijkt en Katja staat er een paar keer in dat er posts naar de mesthoop zijn, in totaal wel zeventien hele posts Huilen van het lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:28

VValar schreef:
Wat ik nu ook weer zag gebeuren op HAW en ik best wel flauw vond, is dat er in een 'oud' HAW topic gereageerd werd. Dit laatste bericht voldeed niet aan de nieuwe regels, dus is het topic op slot gegooid. Dan moet je jezelf wel afvragen, waar ben je mee bezig?

Hier heb ik Neonligt al een pm over gestuurd Verward Er waren meerdere topics waarbij dit was gebeurd. Ik vraag mij in hoeverre het bij ieder duidelijk is.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:29

Ik krik graag je aantal reacties op Urielle. Knipoog

magda_90 schreef:
Katja schreef:

*kuch*

De niet spectaculaire-niet beroemde bokkers zakten over het algemeen al erg ver weg.
Maar minder snel dan de meeste springfoto's.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:30

Mensen Mensen.... misschien is het een idee om eerst eens te kijken hoe het loopt en dan te gaan 'zeuren' omdat jullie het niks vinden?

Het nieuwe HAW is slechts een paar dagen oud, denk je nu werkelijk dat je weet hoe het gaat lopen?
Wacht het gewoon af en geef dan kritiek Ja en oplossingen Ja

Daarnaast moet ik Katja toch wel gelijk geven dat de mensen hier in dit topic echt niet de afspiegeling is van bokt Lachen.

Overigens denk ik dat het modden wel een stuk minder zal worden. Het is nieuw en nu moeten en mensen moeten wennen aan die veranderingen. Is iedereen gewent dan zal het voor de mod's een stuk rustiger verlopen (denk en hoop ik Ja )

Succes met alle veranderingen!