Arabesk schreef:Ik schrijf al stukken voor een ander tijdschrift, maar toch leuk dat er al een titel van een topic van mij op de 'voorpagina' staat
Ik vind je topic dan ook heel leerzaam
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Ik schrijf al stukken voor een ander tijdschrift, maar toch leuk dat er al een titel van een topic van mij op de 'voorpagina' staat
. Jaime1 schreef:Ik heb een heel leuk stuk gehad van Silence, dat heb ik al een beetje vormgegeven voor het concept!

Cover ziet er inderdaad aantrekkelijk uit..
Jaime1 schreef:Endurance!
Leuk
djoni schreef:Ik is ook benieuwd![]()
Ik wil ook wel helpen, zal ik een stukje over forum RPG's schrijven? Onder het mom van "bijzonder hobby"? Hebben we dat ook in het concept zitten
Het is leuk.
Betekent role playing game, kort samengevat speel je een spel door de ogen van iemand anders. Je karakter. In het geval van een forum schrijf je dus vanuit je karakter. Maar das wel heel kort samengevat
SuusKiiss schreef:Ik vind het een super idee!
Ik heb ff alles gelezen wat er gezegd werdt!
Ik zou graag mee willen helpen maar waarmee?!
Tot ik dacht, RPG's zijn vrij onbekend. En dat doe ik, dus misschien valt het onder speciale hobby.. Maargoed, zal ik het doen of niet? maw, is het welkom of niet?
Ik heb nu geen tijd, je krijgt hem in de loop van de volgende week, goed? Jaime1 schreef:Misschien is er iemand die iets wil schrijven over voeding/medisch of natural horsemanship ofzo ?