Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:23

magic_lover schreef:
ik kijk soms wel op pagina 2 of 3, maar idd meer op pagina 1, dus het idee van chickey vind ik wel goed, mocht dat mogelijk zijn Ja

Ja idd... Ik heb natuurlijk helemaal geen idee of het haalbaar is maar het is meer een optie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:26

Cayenne schreef:
Waar ik me persoonlijk erg aan stoor is dat een aantal fanatieke HW-posters hun topics omhoog blijven schoppen door na iedere 1 a 2 reacties er op te reageren.
Dan kom je natuurlijk snel aan de 4 pagina's Bloos

Dat stoort mij dus ook.
Vandaar dat ik het wel wat vind dat het niet omhoog kan Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:26

Sheran schreef:
^ Dat doe ik soms ook, maar dat is omdat ik dan hoop dat ik weer op pagina 1 kom en tóch nog wat rijtechnisch commentaar krijg Haha!.

Er zijn ook een aantal fanatiekelingen die in hun eigen topic op HW al zoveel reacties plaatsen over 4 pagina's dat het al 1 pagina vol zou zijn wanneer je ze onder elkaar zou zetten.
Daar stoor ik me nogal aan.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:28

ben ik ook mee eens, ik antwoord alleen vragen meestal, maar nooit iedereens reacties.. sommige quoten echt iedereen..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:29

dat topic niet meer omhooggeschopt kan worden, dat vind ik dan weer niets.
maar idd zoals cayenne zegt, mensen die om de 2 reacties een reactie neerzetten, of meerdere keren onder elkaar een bericht om hem omhoog te schoppen, nee dat is minder, maar daar kun je helaas weinig tegen doen, behalve diegene erop aanspreken, maar of ie het dan van je aanneemt is een 2e Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:31

Nessah schreef:
wat een onzin zeg! Dus als je Z rijdt, rij je hoe het hoort? Nou ja..
Ookal staat het tussen aanhalingstekens, wat een opmerking zeg..

Ik kijk liever naar een B ruiter die fanatiek bezig is om zichzelf te verbeteren en het er elke keer beter uitziet dan naar een Z ruiter met veel te veel stanggebruik die zich aangevallen voelt bij kritiek Lachen

Als jij het beter voor mij kunt formuleren, be my guest Lachen

Ieder zijn eigen mening toch. De één houdt van horror, de ander van drama en weer een ander van komedie. Dat is gewoon heel persoonlijk.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:32

idd, de mods zijn er wel mee bezig, ik deed het ook eerst, een oneliner van bedankt voor de leuke reacties, maar het was gelijk aan mij uitgelegd dat het niet de bedoeling was Tong uitsteken dus toen heb ik het niet meer gedaan, nu reageer ik alleen maar op vragen of op tips

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:43

@Schimmelig; ik irriteer me aan je opmerkingen.. Al in dit hele topic.. Mensen proberen op een normale manier een discussie te voeren en jij hebt al meerdere dingen gezegd die werkelijk overbodig zijn of die op een aardigere manier gezegd kunnen worden. Zullen we het gezellig houden en ook niet op een sarcastische manier smileys neerzetten? Dan komen we er heus wel uit wat nou het beste is Lachen

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:46

Ik vindt het niet erg al die topics, zo hard loopt het op het moment daar ook weer niet en anders ga je steeds oude topic´s omhoog schoppen Bloos

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:46

Nessah schreef:
@Schimmelig; ik irriteer me aan je opmerkingen.. Al in dit hele topic.. Mensen proberen op een normale manier een discussie te voeren en jij hebt al meerdere dingen gezegd die werkelijk overbodig zijn of die op een aardigere manier gezegd kunnen worden. Zullen we het gezellig houden en ook niet op een sarcastische manier smileys neerzetten? Dan komen we er heus wel uit wat nou het beste is Lachen

amen

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:47

Inderdaad Nessah, dit vind ik ook Lachen

Is het eigenlijk mogelijk om meer berichten op 1 pagina te zetten? (Iemand had het voorgesteld maar is het mogelijk?)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:55

Het niveau in de titel vind ik onzin, want hoe beoordeel je het niveau?
Aan de hand van het wedstrijd niveau, les niveau en wat nou als je alleen recreatief rijdt, maar het niveau wel hoog is Verward
Ik vind het meer een vorm van discriminatie.
Want een B combi kan net zo goed een leuke combi zijn en tips willen ontvangen.
Of zoals sommige zeggen, een beter gereden combi dan een 'hoger niveau'.

Een topic per combinatie per maand lijkt mij een goede oplossing.
Ik kom al lange tijd niet meer op HAW om deze reden, zag steeds dezelfde combinaties en onderbouwd commentaar was niet gewenst.
Maar misschien dat dit HAW weer leuker maakt Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:56

idd!
ik ben ook 'nog maar' B niveau op wedstrijden, maar thuis train ik al veel verder, waar trek je dan de grens? Lachen
vind het dus niet erg logisch

imo moet je ook geen topic's openen als je geen commentaar wilt.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:57

Cayenne schreef:
Waar ik me persoonlijk erg aan stoor is dat een aantal fanatieke HW-posters hun topics omhoog blijven schoppen door na iedere 1 a 2 reacties er op te reageren.
Dan kom je natuurlijk snel aan de 4 pagina's Bloos

Mee eens. Ja

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:58

Dan komen er imo juist minder topics van M/Z ruiters want mijn ervaring hier is toch wel dat deze groep minder commentaar accepteerd en al snel gaat gooien met opmerkingen dat de ander niets mag zeggen omdat die nog "maar" B is oid, of jaloers is. Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:59

Wat maakt het nou weer uit of iemand ineens 5 topics op een dag opent, gebeurd ook niet iedere dag hoor Nagelbijten / Gniffelen
Dat lees je er toch overheen.
Ik rijd 5 paarden, dus als ik daar is, is een keertje foto's van maak, moet ik in totaal 5 weken wachten voordat ik al mijn foto's heb mogen laten zien.....

Als iemand veel topics plaats en ik wil het niet zien lees ik eroverheen, kijk ik desnoods op de 2e pagina. Maakt mij niks uit hoor of ik even op pagina 2 moet klikken Knipoog
Vind alles best, als iemand maar gewoon normale foto's plaatst waar alles duidelijk op te zien is. En niet van die wazige foto's waar je net 1 been voorbij ziet komen ofzo....

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:00

Needje schreef:
Dan komen er imo juist minder topics van M/Z ruiters want mijn ervaring hier is toch wel dat deze groep minder commentaar accepteerd en al snel gaat gooien met opmerkingen dat de ander niets mag zeggen omdat die nog "maar" B is oid, of jaloers is. Clown

ja idd, daar word het vaak dan alweer op gegooid, als je en keer (goedbedoelde) advies hebt, je bent jaloers, of je mag er niks van zeggen want je bent zelf geen Z.

je kunt ook gewoon wat met het commentaar doen wat je krijgt, teminste dat probeer ik altijd wel te doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:01

idd
Een B ruiter kan zeker een heel goed beeld hebben van wat er loos is.
En je merkt aan de opmerking wel of die persoon er verstand van heeft, of totaal niet Lachen
Maakt mij niet uit welke klasse die persoon rijd

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:02

Tsja, als er meerdere keren wordt gezegd dat je achterover hangt, kan je wel blijven roepen dat dat niet zo is en dat men niet zo lelijk moet reageren, maar je kan ook kritisch naar jezelf kijken en er op letten.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:03

Needje schreef:
Tsja, als er meerdere keren wordt gezegd dat je achterover hangt, kan je wel blijven roepen dat dat niet zo is en dat men niet zo lelijk moet reageren, maar je kan ook kritisch naar jezelf kijken en er op letten.

idd Afgod

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:04

magic_lover schreef:
je kunt ook gewoon wat met het commentaar doen wat je krijgt, teminste dat probeer ik altijd wel te doen Knipoog

Doe ik zelf ook, probeer altijd kritisch naar mijn foto's te kijken aan de hand van gegeven commentaar. Maar dan moeten er wel mensen zijn die ons commentaar willen geven.
Want ja, wie ben ik, geen orgineel setje, geen sportpaard laat staan dat onze stijl goed is.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:05

Nou ik wou er al een topic over openen maar dacht ze zullen me wel een zeur vinden,

Maar ik erger me dus blauw aan al die topics met vrijwel dezelde fotos, namen zal ik nu niet noemen maar het is wel bekend van wie,
Inderdaad daar vallen onbekenden (zoals ik) niet tussen op erg jammer, ik plaats gemiddeld een keer in de maand een topicje en daar is het wel mee gezecht,

Ik vind een keer in de 2 weken mogen openen een mooie regel. vind overgens de topics van de bokkers waar het nu over gaat meer op ITP horen, rijtenisch commentaar wordt er niet echt gegeven en de onliners blijven mij te veel staan. waarom omdat het vrij bekende bokkers zijn, nee meten met 2 maten, maar daar is al een topic over.

ik zou dus erg graag die regel er door zien komen.

Ik probeer altijd goed om te gaan met commentaar en er ook zeker wat mee te doen, (krijg alleen zo weinig commentaar) val niet genoeg op of het is allemaal goed wat natuurlijk niet het geval is. weet gelukkig zelf heel goed wat er aan scheelt.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:29

Ik kan me er wel in vinden dat het niet nodig is weet ik hoeveel topics te openen in één week van dezelfde combi die hetzelfde uitvoert (vb. 5 x in de week dressuurfoto's plaatsen ofzo)

Als je deze regel in zou gaan stellen...mag ik bijv. niet meer dan een topic per week openen. Maak ik dan ene dag foto;s van die combinatie, de andere dag van een ander...dan zou ik dat niet onder mijn eigen naam mogen plaatsen vanwege deze regel...dus zou de regel niet zo instellen.

Vind het wel weer ver gaan als zelfs hier al een regel voor moet komen...het lijkt me niet nodig om weer ik hoe vaak per week ongeveer dezelfde foto's te plaatsen...dat zien mensen hoop ik toch zelf nog wel in Scheve mond

Ben het ook wel met veel eens dat je er ook gewoon niet op kunt klikken...is geen verplichting om die topics te kijken lijkt me.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:30

Nessah schreef:

Sjah, dat doe je dan toch echt zelf en je zult best wat medestanders hebben hoor Haha!
Als ik mij aan alles zou irriteren, wat in feite daadwerkelijk dermate irritant is was ik al grijs Tong uitsteken

Ik ben het gewoon niet eens met het standpunt wat er in dit topic gemaakt wordt, nou ja... Ik ben het niet eens met de manier waarop dit gedaan wordt Ziek Ik wacht namelijk nog steeds op die 10 andere mensen waar dit topic over zou gaan, maar niemand schijnt die te kunnen noemen. Dit topic is dus een sneer naar 1 bepaald persoon en dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. Succes met je aan mijn posts irriteren enzo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:37

namen noemen mag niet en dat weet jij ook Lachen
Maar als je ff wat rond kijkt op HAW vind je echt wel meer namen dan de naam die hier geraden werd.

En marleen, mensen zien dat blijkbaar niet in...gezien sommige berichten hier in het topic Lachen