magic_lover schreef:ik kijk soms wel op pagina 2 of 3, maar idd meer op pagina 1, dus het idee van chickey vind ik wel goed, mocht dat mogelijk zijn
Ja idd... Ik heb natuurlijk helemaal geen idee of het haalbaar is maar het is meer een optie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magic_lover schreef:ik kijk soms wel op pagina 2 of 3, maar idd meer op pagina 1, dus het idee van chickey vind ik wel goed, mocht dat mogelijk zijn
Cayenne schreef:Waar ik me persoonlijk erg aan stoor is dat een aantal fanatieke HW-posters hun topics omhoog blijven schoppen door na iedere 1 a 2 reacties er op te reageren.
Dan kom je natuurlijk snel aan de 4 pagina's
Sheran schreef:^ Dat doe ik soms ook, maar dat is omdat ik dan hoop dat ik weer op pagina 1 kom en tóch nog wat rijtechnisch commentaar krijg.
Nessah schreef:wat een onzin zeg! Dus als je Z rijdt, rij je hoe het hoort? Nou ja..
Ookal staat het tussen aanhalingstekens, wat een opmerking zeg..
Ik kijk liever naar een B ruiter die fanatiek bezig is om zichzelf te verbeteren en het er elke keer beter uitziet dan naar een Z ruiter met veel te veel stanggebruik die zich aangevallen voelt bij kritiek
Nessah schreef:@Schimmelig; ik irriteer me aan je opmerkingen.. Al in dit hele topic.. Mensen proberen op een normale manier een discussie te voeren en jij hebt al meerdere dingen gezegd die werkelijk overbodig zijn of die op een aardigere manier gezegd kunnen worden. Zullen we het gezellig houden en ook niet op een sarcastische manier smileys neerzetten? Dan komen we er heus wel uit wat nou het beste is
Cayenne schreef:Waar ik me persoonlijk erg aan stoor is dat een aantal fanatieke HW-posters hun topics omhoog blijven schoppen door na iedere 1 a 2 reacties er op te reageren.
Dan kom je natuurlijk snel aan de 4 pagina's
Needje schreef:Dan komen er imo juist minder topics van M/Z ruiters want mijn ervaring hier is toch wel dat deze groep minder commentaar accepteerd en al snel gaat gooien met opmerkingen dat de ander niets mag zeggen omdat die nog "maar" B is oid, of jaloers is.
Needje schreef:Tsja, als er meerdere keren wordt gezegd dat je achterover hangt, kan je wel blijven roepen dat dat niet zo is en dat men niet zo lelijk moet reageren, maar je kan ook kritisch naar jezelf kijken en er op letten.
magic_lover schreef:je kunt ook gewoon wat met het commentaar doen wat je krijgt, teminste dat probeer ik altijd wel te doen
Nessah schreef:@Schimmelig; ik irriteer me aan je opmerkingen.. Al in dit hele topic.. Mensen proberen op een normale manier een discussie te voeren en jij hebt al meerdere dingen gezegd die werkelijk overbodig zijn of die op een aardigere manier gezegd kunnen worden. Zullen we het gezellig houden en ook niet op een sarcastische manier smileys neerzetten? Dan komen we er heus wel uit wat nou het beste is