Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:En als je drie keer van naam veranderd? Dat was dus mijn vraag.
jiehaaa schreef:Dat zou ik dan meteen doen faye. Wie weet zijn er al meerdere klachten over hem/haar en is die van jou de laatste druppel. Als je het niet probeert kom je er ook niet achter.
Echwel schreef:Maar de ezelind dat stomme dier ,stoot zich wel een keer of vier..
Echwel schreef:Maar de ezelin dat stomme dier ,stoot zich wel een keer of vier..
Ann schreef:Het ging niet zozeer om een mening specifiek, maar om de manier waarop deze gebracht werd over & weer in dat eerdere topic. Het topic wat nu open is n.a.v. nieuwe ontwikkelingen kun je ook zien als een frisse start van een interessante discussie.
Het is heel begrijpelijk dat mensen willen ingaan op die nieuwe ontwikkelingen, daarom is het topic van gisteren weer open gegaan.
Kweetnietje1 schreef:Nu is er een onderwerp dat veel mensen interesseerd. Maddie en het bloed in de auto van haar ouders. Topic wat ik hier over opende werd net op slot gedaan omdat een centraal topic hierover een paar weken geleden uit de hand liep omdat een paar mensen met modder gooiden.
Geen OW voor die mensen maar er is nu een verbod om over dat onderwerp te praten op bokt. Vreemd vind ik dat: heeft dat te maken dat betreffende bokkers een hand boven het hoofd wordt gehouden?