Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:ik zie de meerwaarde wel. OP het forum van Nu.nl kan je ook een bericht beoordelen. Ik denk dat het zo mensen inderdaad beter na laat denken over: Wa un sgattug paardjuh, en dergelijke nietszeggende reacties...
Mas schreef:Ik heb even getest, maar ik zie geen meerwaarde in van het systeem tegenover het TeMsysteem,
waar volgens mij niets mis mee is. Behalve dat er een negatieve sfeer en vriendjespolitiek
gaat ontstaan zie ik geen meerwaarde voor bokt aan het rate systeem
Ik gebruik het dus ook niet meer, ben ook veel minder geneigt om nu ergens te posten...
Edit: jammer dat het topic van Chiqa nu op slot moet... was misschien wel leuk geweest om de mening
van de bokkers te vragen...
stef schreef:ik zie de meerwaarde wel. OP het forum van Nu.nl kan je ook een bericht beoordelen. Ik denk dat het zo mensen inderdaad beter na laat denken over: Wa un sgattug paardjuh, en dergelijke nietszeggende reacties...
Mas schreef:Edit: jammer dat het topic van Chiqa nu op slot moet... was misschien wel leuk geweest om de mening
Veirl schreef:Slimmerik, je ava heeft zó gelijk.
slimmerik schreef:Mas schreef:Edit: jammer dat het topic van Chiqa nu op slot moet... was misschien wel leuk geweest om de mening
Vast een topic wat meer dan 3 minnetjes heeft gehad![]()
![]()
Mensen het WERKT !!!
Netje schreef:een veer in hun 'rate' te gaan steken![]()
?
KimH schreef:Netje schreef:een veer in hun 'rate' te gaan steken![]()
?
Deze post krijgt vast een --- , maar haha geweldig!!
Veirl schreef:Feit is wel dat het niet meer zo normaal is.Goed gedrag hoort normaal te zijn. Als je je goed gedraagt, word je daar vanzelf voor beloond.
inge81 schreef:ach als niemand het systeem gebruikt cq gaat gebruiken zal het spoedig weer verdwijnen. Lijkt mij namelijk ook een hele belasting voor de servers.
Chiqa schreef:LoreV schreef:Bokkers met een negatieve rating weten toch niet dat ze negatief gerated zijn? De ratings zijn toch anoniem en worden opgeteld tot een geheel?
Ik snap de negatieve reacties in dit topic niet echt. Als je er tegen bent, gebruik het dan niet?
Nee het zit even anders inelkaar, over een paar weken worden de statjes openbaar gemaakt
kunnen we presies zien wie de negatiefste of juist veel positieve stemmen heeft hejad.
Ik denk alleen eerder de eersten als ik bokt een beetje ken.
BartVB schreef:Ik sta neutraal t.o.v. dit systeem, ik ga het waarschijnlijk niet gebruiken maar zoals Sander_ zei, alles verdient een kans dus geen negatieve commentaar van mijn kant- Het systeem is anoniem, de stemmen worden natuurlijk wel opgeslagen (anders kan het systeem er niets mee) maar niemand kan deze stemmen zo bekijken. Alleen gemiddelden en totalen worden gebruikt/zichtbaar gemaakt.
- Je hoeft niet te stemmen, het wordt wel zeer op prijs gesteld als je dat wel doet. het gaat daarbij niet om 'mensen in hokjes plaatsen' maar veel meer om de kwaliteit van de reacties op de site te verhogen.
- Er worden geen statjes geplaatst van de mensen met de meeste negatieve scores.