Nieuw systeem voor EA - wat zijn jullie wensen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Nieuw systeem voor EA - wat zijn jullie wensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 02:19

Geen idee of het al vermeld is, maar wellicht dat kopen en verkopen op EA echt helemaal puur op eigen risico is. Waar ik dus mee wil zeggen dat er dus écht dat koper en verkoper hun zaakjes gewoon met elkaar moeten regelen, lukt dit niet, door dat iemand zich niet aan z'n afspraken houd? Dan heb je gewoon pech, niemand die je dan nog uit de brand helpt.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 11:17

Sariena schreef:
@Dubbeldun:
Als je bij Home- Forumindex- Een maal ander maal lKijkt, zie je het overzicht en op dat moment staat er niets bij over:
Tot slot dienen hier advertenties van particulieren bij 2 of meer fokproducten / paarden per jaar geplaatst te worden.
Dat geeft een vertekend beeld.

Ik begrijp wat je bedoelt...
een aspirant koper zal niet gemakkelijk kijken of er mischien een paard te koop staat op commercieel...
doe ik ook niet...
Mischien dat dat zimpel op te lossen is op de maniet zoals dat ook gaat op oa western, dat er dan op ea paarden, een topic komt waar je dan een link kunt zetten naar de advertentie op commercieel...

LadyMadonna

Re: Nieuw systeem voor EA - wat zijn jullie wensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:18

dat is dan heel persoonlijk kennelijk, want ik kijk gerust op commercieel

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:53

stef schreef:
dat is dan heel persoonlijk kennelijk, want ik kijk gerust op commercieel

is mij teveel gedoe..... het is niet dat ik niet zou willen kijken omdat er commercieel voor staat, maar als ik tig pagina's moet doorspitten om een enkel topic te vinden waar een paard te koop aangeboden wordt.. om dan tot de ontdekking te komen dat de advertentie al veel ouder is.

Kijk nu bijv. regelmatig op paarden te koop, en als ik 1 X per dag kijk, hoef ik alleen maar de eerste pagina te bekijken en ben ik geheel 'bij' :D

Een topic bijv. waar een mod opmerking in staat, die laat ik ook links liggen... zou zomaar kunnen zijn dat iemand bijvoorbeeld iets meer weet over dat paard en de TS dat per ongeluk verzwijgd... hoeft natuurlijk niet... maar er zijn genoeg paarden te koop. (zelfde geld ook voor andere topics op EA)