Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:12

avanti4ever schreef:
@cer nee Sorry neonlight zei dat verkeerd onthouden Sorry .. twijfelde nog wel maar goed het was neonlight

Dat had je al uit dit topic kunnen halen, de meeste is minimaal 3 medemods en een hoofdmod, die moeten toestemming geven. Meestal zijn er veel meer mods bij betrokken.

En nogmaals, een OW wordt nooit gegeven voor het discussieren, maar altijd de manier waarop gediscussieerd wordt. Dus als er meerdere personen in een (verhitte) discussie zitten kan er goed maar 1 persoon een OW krijgen, omdat de andere het wel op een normale manier verwoorden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:14

katiavl schreef:
En de mensen die actief in die topics zijn weten het wel degelijk hoor, in dat topic omdat het vaak voorbijkomt, en nog vaker waarschuwingen voor gegeven zijn. Lachen Als die niet stoppen lijkt me het terecht dat ze een ow geven

er wordt toch gediscusseerd van 2 zijdes of niet soms Verward
en allebei de zijdes gaan hard tegen hard....maar voor welke zijde is deze waarschuwing dan bedoeld?
ja daar kom je pas achter als jijzelf de ban hebt gekregen en de tegenpartij niet Sigaar

en ja het gaat echt zo,ik zie toch dat die mensen wel online blijven? en vrolijk verder gaan met de groffe woorden die ze daarvoor ook gebruikte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:14

Kortom we gaan allemaal cursusje LOI volgen, hoe discussier ik effectief en hoe vergroot ik mijn woordenschat zodat ik net zo scherp, gemeen en doeltreffend kan zijn zonder de verboden woorden te gebruiken, maar ze wel te bedoelen. Sigaar

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:15

Die opmerking is voor iedereen die in de discussie betrokken is.

Anoniem

Die kostsmiley erachter vind ik te ver gaan
Maar als je vooraf gaand niet hebt gelezen wat er staat, hoeft die zin helemaal niet te verkeerd te zijn.

idd russel, andere zijn daar goed in, hapt een ander dan, heeft die een ow...oh wat eerlijk zijn we weer.

Karl66

Als twee mensen over een onderwerp in discussie zijn en ze zijn het inhoudelijk over dat onderwerp niet eens, dan getuigt het niet van fatsoen en normaal discussieëren dat je je discussiepartner voor verschrikkelijk dom uitmaakt. Je maakt de discussie persoonlijk en dat komt de sfeer op Bokt niet ten goede.

Limanade

russel schreef:
Kortom we gaan allemaal cursusje LOI volgen, hoe discussier ik effectief en hoe vergroot ik mijn woordenschat zodat ik net zo scherp, gemeen en doeltreffend kan zijn zonder de verboden woorden te gebruiken, maar ze wel te bedoelen. Sigaar

steken onder water met smilies is wel toegestan schijnbaar.. misschien moeten we het op die toer gaan gooien Tong uitsteken

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:17

LimaGentle schreef:
ik ben niet zo'n temmer.. ik vind dat erg kinderachtig namelijk.. maar als ik het al een keer doe omdat iemand in mijn ogen wel heel erg ver gaat.. en ik me daarop verdedig.. en IK vervolgens een OW krijg.. ik heb gewoon het idee dat er te makkelijk een OW word gegeven..
vd week toevallig ook nog.. er is een topic van bijna 50 pagina's lang.. er is getemt door iemand.. en 5 minuten later heb ik een OW aan me brok hangen.. ik vind het toch wel erg knap dat een mod een topic van 50 pagina's in 5 minuten door kan lezen.. Cool en zo kan bepalen dat ik e OW krijg..

ik gooi hem nog even omhoog want wil hier nog wel een reactie op Tong uitsteken

Schimmelig

russel schreef:
Als wij mogen bannen wel ja. Vingers aflikken

Ik wil zo'n ban-knop... In de politiek, in de auto op de snelweg, in de supermarkt als ik in de rij sta, op mijn werk, op het strand als het weer zo vol ligt, in de disco als ik fatsoenlijk wil dansen, in de schoenenwinkel als net iemand het laatste paar in mijn maat uit het rek vist Stoom uit je oren , op de tv als Denise weer tussendoor komt met een belspelletje om Oprah te bederven, tijdens een voetbalwedstrijd als slopers het veld op rennen, op de manege voor de penny kids... en eigenlijk nog het meest op dit forum als ik iemand weer een 'plee-waardige' vergelijking/opmerking/leugen zie typen Haha!

Dat is toch niet teveel gevraagd he? Knipoog

Anoniem

karl, als mensen vooraf dingen vertikken te lezen, beatrgumenteren, geme smileys en steken geven of misshien zelf al eerder gaan strooien met woorden dat een ander dit of dat is (wat de mod dan net gemist heeft) dan is een reactie als die jij als voorbeeld geeft een ingetogen en zeer nette reactie (zonder de kots smiley, die kan imo niet)

MaraYvette

@karl66 hmmz de intonatie die ik bemerk vindt ik niet leuk ,, let wel vindt ik .. (jij kan het dus anders bedoelen en een andere bokker kan het weer heel anders interpreteren )

en dat is dus een interpretatie van mij persoonlijk

grr waarom heb ik het idee dat mn berichten niet gesnapt worden, En dan doel ik op mijn uitleg over lezen interpreteren en/of het handig zijn in formuleren wat ik dus blijkbaar niet ben Lachen

@ neonlight ja ok sorry ...

*ben ervantussen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:18

LimaGentle, ik vind jouw berichten naar om te lezen en dat komt door je avantar. Ik weet wel dat je dat bewust zo doet, maar jouw scroll ik altijd verder. Misschien ben ik niet de enige, gemiste kans.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:18

russel schreef:

Dat mag iedereen doen buiten bokt ook naar mijn mening Bloos
Ik snap het scherp discussieren eigelijk niet, dan geef je de tegenpartij toch gelijk. In mijn ogen is koel reageren veel effectiever sta jij erboven en daar kan de tegenpartij al zeker niet bij als ze uit aan het lokken zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:19

Dus ik lees nu:
- de mods moet maar gewoon lezen wat er staat want anders gaan ze de tekst naar eigen idee interpreteren.
- steken onder water met smileys moeten wel worden bestraft.

Grotere tegenspraken ben ik nog niet vaak tegengekomen.

k ben ervan overtuigd dta de communicatie van mods naar de gebruikers beter kan, maar ik stoor me ook mateloos aan de negatieve grondhouding van gebruikers (niet alle) tov de mods.

Schimmelig, die wil ik ook. Heb een hele bult kandidaten.

Schimmelig

russel schreef:

Dat heet politiek correct geloof ik Slim

Anoniem

de esc knop doet wonderen voor die rot avatar, of is dat ook te persoonlijk om te zeggen Tong uitsteken

Limanade

russel schreef:
LimaGentle, ik vind jouw berichten naar om te lezen en dat komt door je avantar. Ik weet wel dat je dat bewust zo doet, maar jouw scroll ik altijd verder. Misschien ben ik niet de enige, gemiste kans.

a misschien krijg ik daarom wel vaak een OW, omdat ze mijn avater irritant vinden Verdrietig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:20

/edit
is eigenlijk off topic
Laatst bijgewerkt door Lielle op 21-06-07 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:20

Schimmelig schreef:
russel schreef:
Als wij mogen bannen wel ja. Vingers aflikken

Ik wil zo'n ban-knop... In de politiek, in de auto op de snelweg, in de supermarkt als ik in de rij sta, op mijn werk, op het strand als het weer zo vol ligt, in de disco als ik fatsoenlijk wil dansen, in de schoenenwinkel als net iemand het laatste paar in mijn maat uit het rek vist Stoom uit je oren , op de tv als Denise weer tussendoor komt met een belspelletje om Oprah te bederven, tijdens een voetbalwedstrijd als slopers het veld op rennen, op de manege voor de penny kids... en eigenlijk nog het meest op dit forum als ik iemand weer een 'plee-waardige' vergelijking/opmerking/leugen zie typen Haha!

Dat is toch niet teveel gevraagd he? Knipoog

Lijkt mij tof, ik heb een paar banwaardige personen hier in mijn omgeving, mag ik steeds met mijn toverstafje zwaaien zodat ze opgebant zijn Duivel ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:21

Lielle, de mods moeten niet 1 stukje lezen, maar meer
En dat deed jij als mod ook, jij gaf niet iemand een OW op 1 stukje tekst, als er een hoop steken door een ander aan vooraf gingen.
Dan kreeg de steker de ow en diegene die reageerde een un omdat hij niet had moeten reageren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:21

runningkawa schreef:
de esc knop doet wonderen voor die rot avatar, of is dat ook te persoonlijk om te zeggen Tong uitsteken

Gered, ik krijg daar kopfschmerzen van, zal voortaan escapen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:22

runningkawa schreef:

Dan moet je uit een topic gaan, omdat iemand een avatar heeft die super irritant is. Terwijl het al een paar keer gezegd is geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:22

`Daarmee ga je niet uit een topic hoor Lachen
Druk er maar eens op Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:23

en juist daarom weet ik (en jij) dat het heel wat gefundeerder eraan toe gaat dan veel gebruikers denken.

LG, ik ben mod geweest voor jij hier lid werd, en daar zijn heel wat gebruikers over verbijsterd geweest.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:23

katiavl schreef:
runningkawa schreef:

Dan moet je uit een topic gaan, omdat iemand een avatar heeft die super irritant is. Terwijl het al een paar keer gezegd is geweest?

blijkbaar doet mijn avater goed zijn werk Tong uitsteken