Zelf erger ik me er niet aan . Als ik ze irritant vind dan lees ik er gewoon over heen .
is dit beargumenteerd genoeg ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Veirl schreef:Ik snap er echt helemaal niets meer van. Er zijn ongeveer 6 pagina's vol slowchat en toch wordt het topic niet op slot gezet.
Juist zulke reacties maken het daarna. Ik probeer beargumenteerde meningen te krijgen maar als er mensen zo blijven reageren als jij terwijl er een modaanwijzing is geweest om on-topic te blijven, krijg ik toch het idee dat er mensen zijn die het topic bewust kapot willen maken.
Dus graag on-topic verder ....
Fryaa schreef:Ik vind dat iedereen zijn eigen onderschrift mag kiezen/maken zoals die zelf wilJe wou niet dat het persoonlijk opgevat word , maar de mensen van wie de onderschriften zijn vatten dat wel zo op volgens mij .
Zelf erger ik me er niet aan . Als ik ze irritant vind dan lees ik er gewoon over heen .
Fryaa schreef:Ik vind dat iedereen zijn eigen onderschrift mag kiezen/maken zoals die zelf wilJe wou niet dat het persoonlijk opgevat word , maar de mensen van wie de onderschriften zijn vatten dat wel zo op volgens mij .
slimmerik schreef:Ik lees iig niet over de onderschriften heen. Als het persoonlijk is dan hou je het gewoon in je profiel. Mensen die er dan in geïntresseerd zijn gaan dan daar wel lezen toch?
Britt_Sisi schreef:Slimmerik kan je alsjeblieft even uitleggen wat je met dit topic wil bereiken?
slimmerik schreef:
Ik dacht dat ik nu al genoeg dit uitgelegd heb. Maar even terug lezen wat ik daarover geschreven heb. Dit geld ook voor de anderen die het maar moeilijk kunnen snappen. Als je niets toe te voegen hebt dan gewoon naar een van de duizenden andere topics gaan.
Ik lees iig niet over de onderschriften heen. Als het persoonlijk is dan hou je het gewoon in je profiel. Mensen die er dan in geïntresseerd zijn gaan dan daar wel lezen toch?
Britt_Sisi schreef:Slimmerik kan je alsjeblieft even uitleggen wat je met dit topic wil bereiken?
slimmerik schreef:Tjee, met deze intentie had ik het topic niet geopend.... nu gaan mensen elkaar persoonlijk aanvallen en dat is absoluut mijn bedoeling niet.
Vooropgesteld: onderschriften mogen!! Ze mogen ook in de wildste kleuren: er is notabene een kleurbalk bijgevoegd waarmee je het net zo gek kunt maken als je zelf wilt.
Je mag wat het mod-team betreft volgens mij zelfs 3 regels volplakken met de wildste smileysIk wilde gewoon aankaarten dat ik het niet allemaal even mooi vind..... gewoon persoonlijke opvatting. Het verwonderde me nl. enorm dat mijn "geplakte onderschrift" niet mocht. Zelfs niet b.v. één keer per topic, terwijl je sommige knipperende, kleurige, spelfouten zware, onleesbare en vooral onbegrijpelijke onderschriften wel 30 à 40 keer per topic voorbij ziet flitsen.
Ik had de onderschriften (op twee na) willekeurig van bokt afgeplukt met printscrean. Wist dus echt niet welke bokkers het betrof. Juist door een behoorlijk aantal te nemen én geen namen te noemen hoopte ik het neutraal te houden en een discussie te krijgen over meningen over onderschriften.
Nu iedereen elkaar zo'n beetje in de haren vliegt voel ik me duidelijk bezwaard en vraag het modteam hier toch vooral coulant mee om te gaan. S.v.p. géén waarschuwingen of OW's please.
Degene die zich door mij persoonlijk aangevallen voel(d)en bied ik mijn excuus aan: dit was écht mijn bedoeling niet.