savath schreef:kan iemand nu vertellen hoe je vanuit belgie best geld overmaakt,iban nr ofzo!!
groetjes
Staat al in de beginpost

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savath schreef:kan iemand nu vertellen hoe je vanuit belgie best geld overmaakt,iban nr ofzo!!
groetjes
groetjes
madrieka schreef:Ik ben geen slachtoffer ik spreek voor meerdere mensen....ik wil aleen duidelijk maken dat er mensen en daar mee bedoel ik niet ik aleen zijn die zelfs geen eurotje kunnen missen...
maar goed mijn standpunt is duidelijk .
Op een andere site waar ik eerst kwam hadden ze aparte gedeeltes voor de sponsors (zoals ze dat noemde als iemand geld doneerde,daar mochten andere gebruikers dan weer niet komen,ook kon je als sponsor een bepaalde avatar en signature laten maken waar dan ook in stond share4you sponsor.
Mischien een idee voor bokt .
Avatar met daarin vermeld boktsponsor en dan nog bepaalde privileges daaraan verbonden.
sronnie schreef:madrieka schreef:Ik ben geen slachtoffer ik spreek voor meerdere mensen....ik wil aleen duidelijk maken dat er mensen en daar mee bedoel ik niet ik aleen zijn die zelfs geen eurotje kunnen missen...
maar goed mijn standpunt is duidelijk .
Op een andere site waar ik eerst kwam hadden ze aparte gedeeltes voor de sponsors (zoals ze dat noemde als iemand geld doneerde,daar mochten andere gebruikers dan weer niet komen,ook kon je als sponsor een bepaalde avatar en signature laten maken waar dan ook in stond share4you sponsor.
Mischien een idee voor bokt .
Avatar met daarin vermeld boktsponsor en dan nog bepaalde privileges daaraan verbonden.
Ik vind het eerlijk gezegt een beetje raar dat je durft te spreken voor meerdere mensen.
Jij als persoon vind het toch nodig om te reageren in dit topic, ik ben van mening dat mensen die dezelfde mening als jou hebben deze heel goed zelf kunnen delen.
Cyntje schreef:Oh nee dat is mijn bedoeling niet althans, maar ik bedoel gewoon, wat is nou 1 euro missen?
1 glaasje wijn minder? Ik mis liever 1 keer een wijntje ( terwijl ik het niet lust) dan de rest van mijn leven bokt
gekkesies schreef:Weet niemand het antwoord op mijn vraag?