Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Dingen bespreken die niet voor de ogen van de buurman/ baas of wie dan ook bestemd zijn, die zet je gewoon niet op het wereld wijde web, bespreek ze via de mail of zoiets.
Shadow0 schreef:luxje schreef:Dingen bespreken die niet voor de ogen van de buurman/ baas of wie dan ook bestemd zijn, die zet je gewoon niet op het wereld wijde web, bespreek ze via de mail of zoiets.
Daar noem je volgens mij juist een reden waarom het /wel/ besloten kan zijn.Waarom moet dat per se via mail, en niet via een besloten forum?
Shadow0 schreef:Het is niet gezegd dat alleen de BvT dat krijgen. Op dit moment wel, het is tenslotte een proef, maar wie weet hoe het verder loopt?
Ann schreef:En daarom zie ik sowieso het nut niet in van besloten fora in zijn algemeenheid.Je kunt niet om die voorkeursbehandeling heen.
Een redelijke (in mijn ogen) selectie zou het berichtenaantal op bepaalde fora kunnen zijn. Mensen die alleen op Bokt komen voor de roddel & achterklap (bb) kunnen daar niet meteen bij.
luxje schreef:En daar komt weer het tegenargument dat de rest "dus wel jaloers zal zijn"
Internet is vrij toegankelijk, bokt is vrij toegankelijk.
wil je niet dat dingen meegelezen worden door anderen, gooi ze dan niet het web op
en komt er een reactie in jouw topic waarvan je niet gediend bent, dan is de TeM knop toch snel ingedrukt? of een mod gePB'd
Billy schreef:...En jullie kunnen je in alle bochten draaien en het ontkennen, maar ik ben er van overtuigd dat het idd pure afgunst en nieuwsgierigheid is dat de latere bokkers op hun achterste benen gaan staan...
Billy schreef:Als je naar een adultsite wilt, moet je ook aan bepaalde voorwaarden voldoen. Zo zijn er ook besloten fora waar je je als buitenstaander helemaal niet kunt registreren. Dar hoor ik je ook niet over mekkeren
Ik ben er zelfs van overtuigd dat, als het BvT forum al besloten was geweest op het moment dta de grootste mieperds hier zich aangemeld hadden, dat we ze helemaal niet gehoord hadden, dan was het een gegeven geweest.
En jullie kunnen je in alle bochten draaien en het ontkennen, maar ik ben er van overtuigd dat het idd pure afgunst en nieuwsgierigheid is dat de latere bokkers op hun achterste benen gaan staan.
Jammer genoeg zijn er altijd een paar bokkers van toen, die dat echt zijn, en toch buiten de boot vallen, maar ik denk dat dat haast niet te voorkomen is.....
luxje schreef:En daar komt weer het tegenargument dat de rest "dus wel jaloers zal zijn"
Internet is vrij toegankelijk, bokt is vrij toegankelijk.
Citaat:wil je niet dat dingen meegelezen worden door anderen, gooi ze dan niet het web op
Shadow0 schreef:Lijkt me redelijk, iedereen heeft zo een kans om lid te worden....Het zou of een combinatie kunnen zijn van tijd en aantal posts, in combinatie met goed gedrag. (Er was een poos geleden een voorstel over zo'n groep, ik weet niet meer van wie, maar het had zeker goede punten.)
Het vriendjuhs & vriendinnetjuhs idee. Niet mee eens, niet objectief genoeg naar mijn mening.Citaat:Een andere methode zou kunnen zijn om pas op aanvraag en met een introductie mensen lid te maken. Ook dat maakt de sfeer al veel minder anoniem...