Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:31

Elaine schreef:
nijntjepluis schreef:
Ik zou zeggen word lid op het forum van www.sexwoordenboek.nl, bokt is voor paarden toch?

Ja

Oke, maar als we alle topics weghalen die niets met paarden te maken hebben zou bokt denk ik zeker voor 25 a 30% wegvallen

ik denk zelfs zeker 80& Haha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:50

Ik wilde niet overdrijven Tong uitsteken

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:43

Ben benieuwd of hier al wat meer bekend over is.. moderators??

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 17:59

Ik denk dat, als de moderators wat besloten hadden, we het al wel gehoord hadden, denk je niet? Rolleyes

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:27

Ja dat wel, maar wie weet was er toevallig een updat beschikbaar..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 21:29

als je dat nou elk uur vraagt, heb je vast een keer mazzel Tong uitsteken

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:31

Wie weet Knipoog

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:33

Nou ik vind toch dat dit soort dingen niet hier thuis hoort op bokt. Vooral omdat er ook kinderen rond de 10 jaar hier ook lid zijn en de ouders (denk ik) denken dat dit dan gewoon een normale paardenforum is.

Maarja dat vind ik. Knipoog

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:45

Ik vind ook dat er genoeg andere fora zijn voor dit soort topics, maar als er een duidelijk aangegeven subforum komt -nu blijkt dat daar veel vraag naar is- kan ik daar ook mee leven. Alles beter dat al die topics op LZP. Clown

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:21

yousra schreef:
Nou ik vind toch dat dit soort dingen niet hier thuis hoort op bokt. Vooral omdat er ook kinderen rond de 10 jaar hier ook lid zijn en de ouders (denk ik) denken dat dit dan gewoon een normale paardenforum is.

Maarja dat vind ik. Knipoog

je kunt dan toch ook even een soort wachtwoord erop zetten en je laten identificeren of je werkelijk 18 bent of ouder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:31

En hoe ga je dat controleren? Als ik wil kan ik op internet een jongen van 18 zijn Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:37

Marreke schreef:
En hoe ga je dat controleren? Als ik wil kan ik op internet een jongen van 18 zijn Haha!

net zoiets als je hier aanmeldt op bokt.nl dat je eerst moet laten zien of je 18 jaar of ouder bent Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:23

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:41

nou ik vind dat daar dus echt helemaal niks mis mee is. het gaat meer om het principe in het algemeen... als we daar al om gaan lopen miepen...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:49

Nee,maar ik zou het wel fijn vinden als dít topic in een sub stond.
Ben benieuwd wanneer de modjes over de brug komen met een (verlichtend) antwoord Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:05

Ketaki schreef:
Marreke schreef:

net zoiets als je hier aanmeldt op bokt.nl dat je eerst moet laten zien of je 18 jaar of ouder bent Knipoog

Speciaal voor jou even mijn profiel aangepast. Opeens ben ik een man, en als je bij de verjaardagen kijkt zie je dat ik vandaag 18 ben geworden Haha!
Er is geen enkele controle op leeftijd, dus hoe moet iemand dan laten zien dat hij/zij 18 is?

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 06:41

een tem, eem topic sluiten enz, is zo gebeurt, dat er over een discussie punt word nagedacht? ja tuurlijk, maar zou het niet eens handig zijn, om als mod/beheer, iets te kunnen laten weten? waar dan over gediscusseerd word onder de mods? op 22-09 zijn jullie nog in discussie, op 26 -09 : het antwoord komt binnen kort.. wel geteld 2 reacties ( en een reprimande) van het team in deze 14 pagina's .....

als er dan al over gesproken word, en er kan geen antwoord gegeven worden, waarom dan niet duidelijk aangeven wat en hoe? waar wacht het mod team op? zoveel voors? zoveel tegens? of tot de 30 pagina's is bereikt en er een slotje op kan omdat men in herhaling valt. of off topic gaat( wat nu ook al gebeurt)

of je neemt een beslissing als team, of je stelt ook vragen en laat iig weten hoe en wat..... althans dat is mijn idee , ik heb nu het gevoel dat vragen en suggesties doodlopen, in een eindeloos topic, iets meer inbreng van het team zelf, zou ik wel op zijn plaats vinden

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:14

Overleg gaat gewoon niet altijd even snel als je met een hoop mensen ben. We hebben een beslissing genomen, moet nu nog even duidelijk geformuleerd worden en dan komt het hier vandaag / morgen in het topic te staan.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 10:18

Nou maak je ons wel heel nieuwwsgierig Haha!
Maar als je iets goed moet formuleren komt er iig geen subforum ben ik ban.
Kan het woord seks op bokt niet vervangen worden door iets anders, zoals in de boktcensuur? Dan wordt het allemaal al een stuk minder interessant om te lezen Tong uitsteken

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:23

fierljep Haha!

Edit: Eventjes een typfoutje verwijderd, thanx Ann Haha!
Laatst bijgewerkt door odetteke op 03-10-06 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 10:25

maak er gewoon SAAI van, dan is de lol er snel genoeg af Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:33

Ik ga voor fierljep zonder die extra e. Haha!
Ben benieuwd wat er uit komt, ik gok op een subforum. Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:53

Bij deze Knipoog

Er zijn een aantal klachten binnengekomen over de vele seksueel getinte topics op LZP en MW. Eén van de suggesties van gebruikers was er dan maar een speciaal subforum van te maken zodat mensen het op kunnen zoeken maar er niet per ongeluk mee in aanraking komen. Wij hebben daar niet voor gekozen omdat Bokt in principe een paardenforum is en er genoeg andere forums zijn waar seks besproken kan worden.
Er zijn op dit moment twee topics waar alle vragen over seks in gesteld kunnen worden:
1. hier - een topic voor de wat jongere gebruikers waar je serieuze vragen over seks kwijt kan op het jeugdhonk
2. hier - een topic in de huiskamer waar je gezellig kan kletsen over seks en alle min of minder prangende vragen, opmerkingen en ervaringen erover kwijt kan.

Topics met vragen over seks op mensenwelzijn en LZP gaan met een link op slot.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 10:55

Dus we blijven zitten met 1001 topics van het is uit met mn vriendje en ik mag niet op zn feessie komen?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:57

Ellende schreef:
Bij deze Knipoog

Er zijn een aantal klachten binnengekomen over de vele seksueel getinte topics op LZP en MW. Eén van de suggesties van gebruikers was er dan maar een speciaal subforum van te maken zodat mensen het op kunnen zoeken maar er niet per ongeluk mee in aanraking komen. Wij hebben daar niet voor gekozen omdat Bokt in principe een paardenforum is en er genoeg andere forums zijn waar seks besproken kan worden.
Er zijn op dit moment twee topics waar alle vragen over seks in gesteld kunnen worden:
1. hier - een topic voor de wat jongere gebruikers waar je serieuze vragen over seks kwijt kan op het jeugdhonk
2. hier - een topic in de huiskamer waar je gezellig kan kletsen over seks en alle min of minder prangende vragen, opmerkingen en ervaringen erover kwijt kan.

Topics met vragen over seks op mensenwelzijn en LZP gaan met een link op slot.

als je in die topics een vraag stelt sneeuwt het al snel onder... je vraag wordt niet gelezen, niet benatwoord of gewoon genegeerd omdat er toch een kliekje is in zo'n topic.

ik stem nog steeds voor een subforum, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen op bokt