Beste Prima,
Okee ik ga je proberen uit te leggen wat je in mijn ogen verkeerd deed in die betreffende post. Je vergelijkt het temgedrag met het kliksysteem in Duitsland gedurende de periode 1933-1944. In deze tijd zijn door dat kliksysteem honderdduizenden mensen ter dood gebracht. Om dat te vergelijken met bokt en ook mijn persoontje gaat gewoon enkele stappen te ver. Nu nog steeds vind je het een prima vergelijking..... Ik heb een oom die in WO2 doodgeschoten is omdat ie verraden is.......Ik wens dan ook niet met zo'n verrader geassocieerd te worden.
Ik heb dit ook aangegeven en nog vind je dat je een treffende vergelijking hebt gemaakt.
Gezien je jonge leeftijd kun je misschien niet voelen wat je andere mensen met zo'n opmerking aandoet. Maar het is niet nodig en buiten alle proporties die vergelijking te maken.
Het gaat dus om deze post:
Prima schreef:Ik vind het iets weghebben van verklikken. Een soort burgerwacht. Zulke ideeen werkten ook heel goed in duitsland, gedurende 1933 tot 1944. Het 1 leid tot het ander. Er worden mensen in het leven geroepen ala slimmerik, die er een sport van maken om mensen middels deze tools te narren. Ik wil er gif op in nemen dat je steeds dezelfde soort groepen ziet terugkomen in dat temgebeuren.
Moderators zijn zeker nodig, en soms strenge regels ook. Maar doorslaan naar het extreme...
edit: Misschien heb je het idd helemaal niet zo bedoeld maar zo is het wel door mij gelezen en opgevat.....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 29-08-06 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt