Omdat het verhaal twee kanten heeft en SA's niet zijn toegestaan, plaats ik het onderstaande bericht voor iemand. Mss dat het de discussie opzwengeld, maar ik hoop juist dat de dingen nu eens uitgepraat kunnen worden. En dat we, op welk forum dan ook, verder kunnen gaan met ons leven

Citaat:Hallo Bokkers,
Omdat bepaalde bokkers het erg waarderen dat deze zaak “van twee kanten” wordt belicht wilde ik graag nog even een paar dingen toelichten:
- Er wordt in dit topic veel gespeculeerd of de printscreens die van het modforum gehaald zijn nou juist het topje van de ijsberg zijn of dat er juist alleen de “allerergste” uitspraken uitgeselecteerd zijn. Als insider weet ik dat de waarheid waarschijnlijk ergens in het midden ligt: de “hackers” hebben alleen dingen gekopieerd die gezegd zijn over de ontwikkeligen rondom het “Godse lekkere melige zuiplappen topic” (waar ze zelfs immers betrokken bij waren), op de rest van het modforum zijn zij niet geweest. Hoe daar over gebruikers gesproken wordt, weten dus alleen de mods zelf.
Anderzijds is het ook niet zo dat er expres de ergste uitspraken van het modforum zijn gehaald, om zo een eenzijdig beeld te geven. Dat er maar een paar printscreens zijn geplaatst, hangt samen met het feit dat de informatie door bokkers snel gelezen moest kunnen worden. Logisch gevolg hiervan is natuurlijk wel dat het een eenzijdig beeld geeft, ik ben dan ook de laatste om te zeggen dat er op het modforum alleen maar beledigd wordt.
Verder wordt de site www.fokt.nl regelmatig bekritiseerd hier. Deze mensen nodig ik uit om op www.fokt.nl ook hun mening te komen geven. Op fokt zitten nogal wat (wellicht terecht) permanent gebande mensen, die dientengevolge niet aan deze discussie op bokt kunnen deelnemen. Als je het niet eens bent met het beleid van fokt, is fokt er alleen maar mee gebaat dat iemand hier (onderbouwd) iets van zegt.
Ook wordt er “hier”veel gezegd dat men niet op fokt over bokt moet zeiken, men wil er immers niet meer komen. Vanuit mijn eigen ervaring kan ik dit wel uitleggen. Ik vind bokt het beste paardenforum in Nederland, er zijn nauwelijks vragen waar je geen antwoord op zult krijgen op www.bokt.nl. Bokt heeft imo ongelofelijk veel potentieel en mogelijkheden. Echter, met een deel het mod-en ban beleid ben ik het niet eens, dat is mijn kritiek op bokt. Dit betekent echter niet dat ik heel bokt niks vindt … (over deze discussie zal ik verder niet uitweiden want dat is een verhaal op zich).
Ik hoop dat de mods deze post laten staan, want deze is niet bedoeld om te rellen, maar alleen om een aantal dingen toe te lichten.
Groeten, een permanent geband iemand die anoniem wenst te blijven.