amondi schreef:dondahsteen schreef:Ik heb geen; mijn berichten meer! Ik kan dingen niet vinden...
Ik vind het niet verbeterd eigenlijk....
mijn berichten staan bij user control panel, subsribed
no comment, ik ga ook maar engels tikken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:dondahsteen schreef:Ik heb geen; mijn berichten meer! Ik kan dingen niet vinden...
Ik vind het niet verbeterd eigenlijk....
amondi schreef:
Chocotof schreef:You are not authorised to read this forum
Krijg ik als in de HK in wil.
Terwijl ik daar al ééuwen post.
Fitzroy schreef:amondi schreef:
Narco schreef:Chocotof schreef:You are not authorised to read this forum
Krijg ik als in de HK in wil.
Terwijl ik daar al ééuwen post.
Precies!!!!!!!!!!Erg irritant! En ik mis de term 'zoeken' die altijd rechtsbovenin stond bij 'leden'.
Ellende schreef:De vorige versie was een alpha versie van de software: een testversie, waar een hoop aan fout ging, en waar weinig nieuwe dingen aangebouwd kunnen worden. Dit is een verbeterde versie: als alle kleine bugs eruit zijn werkt het forum gewoon beter: databasebeheer is beter, alles zit efficiënter aan elkaar, en er kunnen weer bokt-specifieke mod(ification)s gemaakt worden.
'Mijn berichten' komt écht weer terug
Ellende schreef:Volgens mij zijn er een aantal antwoorden al heel vaak gegeven:
Alles wat op dit moment met de zoekfunctie te maken heeft (dus ook 'eigen berichten') is tijdelijk uitgeschakeld. Dat is binnen een paar dagen écht weer in orde.
Hetzelfde geldt voor het engels wat nu overal te zien is: dat is een kwestie van handmatig terugzetten naar de Nederlandse files, dat gaat ook echt gebeuren maar daar is tijd voor nodig, en we hebben maar één Bart, en ook hij heeft maar 24 uur in een dag