En daarbij,wil je de mesthoop niet,dan heb je er toch eigenlijk helemaal geen last van als hij er wél is?Je bent niet verplicht om er te kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianRose schreef:Ik wil ook de Mesthoop
En daarbij,wil je de mesthoop niet,dan heb je er toch eigenlijk helemaal geen last van als hij er wél is?Je bent niet verplicht om er te kijken
Citaat:lde Wij willen de mesthoop terug.
Ik en vele met mij willen graag dat de mesthoop teug komt. Gewoon om het lezen van sommige topics waar we nu helaas niet meer bij kunnen. Nel als dat topic van RK, laatst. Heb via Pm het eerste bericht gekregen en zou het graag willen lezen.
Ook andere topis zou ik graag eens terug zien. Dit alles heeft niks met leedvermaak te maken het is gewoon een beetje de oude geschiedenis van bokt.
Ook mensen zoals euh pokemon e.d hun berichten staan daar in en die kun je niet meer terug lezen.
Kunnen we niet een apart sukje maken in het nieuwe forum waar dit soort dingen wel in blijven bestaan en niet op de mesthoop terecht komen.
Soms denk ik wel eens dat de moderators wel eens flink zitten te lachen om ons, in die topics die zij wel kunnen lezen en wij niet.
Natuurlijk zijn er ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, en die hoeven dan natuurlijk niet in dat aparte forumgedeelte te komen, maar andere dingen mogen we toch wel eens terug lezen en er om lachen!!!
Apart forum!!!!! waar de topis die wel leuk zijn heengeplaats worden en een forum waar wij niet bij kunnen komen waar te topic's heen worden geplaatst die het daglicht niet kunnen verdragen!!
Maak er een soort blooper/slippertjes forum van, waar je alles in kan zetten waar om te lachen valt. Zo heb je ook al die filmpjes meteen bij links vandaan en zakt je topic ook niet zo snel!!!
Ook nog een stukje uit een pm die ik aan ibbel heb geruurd als aanvulling!!!Citaat:
Ps. Zet die filmpjes dan in een sticky bovenaan met een korte beschrijving zien mensen meteen dat hij er al een keer opgestaan heeft en hab je niet onnodig veel topics daarover zoals dat dat nu wel het geval is. Kijk maar bv in het sticky van bv die lijst met forums doe dat hetzelfde met die filmpjes wordt het een stuk overzichtelijker van.![]()
sandorra
Lielle schreef:dit soort dingen worden nou eenmaal niet besloten op basis van meeste stemmen gelden. Vandaar dat ook een stemtopic geen zin heeft en dus op slot gezet is. De mesthoop bevat - behalve enorm veel foutief geplaatse advertenties, dubbelposts en dat soort zaken - ook nodeloos kwetsende berichten die juist daarom verwijderd worden. Door de MH open te gooien blijven die kwetsende teksten gewoon bestaan. En quotes en dergelijke technisch voorkomen is technisch misschien wel mogelijk, maar dat geldt niet voor printscreens en copy paste acties.
sandorra schreef:Op basis waarvan, besluiten alleen de moderors dat. Volgens mij bestaat bokt uit het grootste gedeelte uit gebruikers en niet uit moderators en beheerders. Waarom kunnen we wel stemmen welk sub-forum we willen. En niet of de mesthoop teruk komt. Die 4 sub-forums ehbben voor mij en met mij vele andere bokkers geen aanvulling gehad. Snap niet waardoor het mod-team en beheerderteam zo stug is geworden!!
sandorra schreef:Jah ok en vervolgens zakken al die leuke topics weg en kun je ze nergens meer vinden!!! Zet ze bij elkaar in een apart forum!!! Net zoals al die leuke grappige filmpjes die er al 100 maal op hebben gestaan!
fenja schreef:sandorra schreef:Jah ok en vervolgens zakken al die leuke topics weg en kun je ze nergens meer vinden!!! Zet ze bij elkaar in een apart forum!!! Net zoals al die leuke grappige filmpjes die er al 100 maal op hebben gestaan!
Ben ik het helemaal mee eens. Eerst vond ik het wel leuk links maar de laatste tijd komen er steeds meer filmpjes op te staan dieer al 100 keer op hebben gestaan. Ook ga ik me steeds meer ergeren aan spelletjes zoals harry potter avonturen en al die andere raadsel oplossings dingen
Citaat:
Ps. Zet die filmpjes dan in een sticky bovenaan met een korte beschrijving zien mensen meteen dat hij er al een keer opgestaan heeft en hab je niet onnodig veel topics daarover zoals dat dat nu wel het geval is. Kijk maar bv in het sticky van bv die lijst met forums doe dat hetzelfde met die filmpjes wordt het een stuk overzichtelijker van.![]()
fenja schreef:Ook ga ik me steeds meer ergeren aan spelletjes zoals harry potter avonturen en al die andere raadsel oplossings dingen
Lielle schreef:fenja schreef:Ook ga ik me steeds meer ergeren aan spelletjes zoals harry potter avonturen en al die andere raadsel oplossings dingen
Maar alleen het feit dat jij dat niet leuk vindt, zegt niet dat iedereen dat vindt. Gezien het aantal reacties daar vermoed ik het juist het tegendeel.