Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:
Ik gun ze het! Alhoewel ik het jammer vind dat ik buiten de boot val en niet meer mee zou kunnen lezen
Eliane schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de (een) overweging van de modjes?
machie schreef:En een heeeel stel die gebanned zijn
Billy schreef:Maar goed, dan staat er nog steeds de vraag: Waarom moet je zo nodig meelezen op een forum waar je niks mee uit te staan hebt.
Je hoort niet bij de doelgroep maar je wilt wel meelezen. Klinkt als pure nieuwsgierigheid, en heeft mi niks met betrokkenheid te maken. En dat is wat de BvTers een aparte groep maakt. Toen waren bokkers op een andere manier bij elkaar betrokken, omdat het een kleinere, intiemere groep was. Die "intimiteit" willen we graag terug zien, zonder dat half bokt daar met de neus bovenop hangt omdat ze stomweg nieuwsgierig zijn, en het niet uit kunnen staan dat een bepaalde groep iets met elkaar heeft wat zij blijkbaar missen.
MissJ schreef:Helemaal mee eensBilly schreef:Maar goed, dan staat er nog steeds de vraag: Waarom moet je zo nodig meelezen op een forum waar je niks mee uit te staan hebt.
Je hoort niet bij de doelgroep maar je wilt wel meelezen. Klinkt als pure nieuwsgierigheid, en heeft mi niks met betrokkenheid te maken. En dat is wat de BvTers een aparte groep maakt. Toen waren bokkers op een andere manier bij elkaar betrokken, omdat het een kleinere, intiemere groep was. Die "intimiteit" willen we graag terug zien, zonder dat half bokt daar met de neus bovenop hangt omdat ze stomweg nieuwsgierig zijn, en het niet uit kunnen staan dat een bepaalde groep iets met elkaar heeft wat zij blijkbaar missen.
Ik lees er graag, omdat daar op een normale, volwassen manier met elkaar gepraat wordt, en er tevens nogal wat mensen zitten die erg serieus met hun paarden bezig zijn, en waar je dus best veel van kan leren.
Maar zoals ik daar ook al zeg, ik kan me goed voorstellen dat ze een eigen forum willen.
Ik snap de ophef ook niet zo.
Volgens mij voelen nogal wat mensen zich benadeeld, terwijl het forum op mij meer overkomt als een soort van utigebreid HK topic voor een bepaalde groep.
Die sfeer van vroeger komt nooit meer terug, maar zoiets kan toch best?
Ik zou het alleen wel erg jammer vinden als die mensen zich dan terugtrekken va de rest van bokt, want penny's zijn er genoeg.
Edit: kan er geen 21+ bokt komen, of een 18+, zoals er nu het jeugdhonk is?
manzano schreef:Denk dat niemand daar wakker van ligt