chatelaine schreef:Heel eerlijk amanda maar hun hebben een andere eerlijkheidsgrens dan onsover andere maatstokken
Heej Jokt die ken ik niet RK Pb me die site is
www.jokt.nl
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chatelaine schreef:Heel eerlijk amanda maar hun hebben een andere eerlijkheidsgrens dan onsover andere maatstokken
Citaat:Even een reactie van mij
Ik wist van niks, ben sinds gisteren niet meer online geweest (druk leven, tsk ). Kan op het werk niet uitgebreid gaan zitten bokken (laat staan modden), maar keek toevallig even.
Eerlijk gezegd.... heb ik helemaal in een stuip gelegen "Hoe-jaag-je-binnen-korte-tijd-1500-mensen-op-de-kast Voor Dummies"
Leuk om te zien dat zoveel mensen acuut opvliegen als een bos vlooien (sorry, vond het erg vermakelijk ), terwijl anderen rationele vragen (blijven) stellen en blijven nadenken.
Wat ik wél erg jammer vind, is dat specifiek Ellende en Sjoert zo zijn aangepakt. Lijkt me niet helemaal nodig, zelfs al is het een rare situatie en zeggen ze daarin misschien rare dingen. Iedereen had op z'n klompen kunnen aanvoelen dat dit soort grote dingen niet zomaar uit de lucht komen vallen en dan nog.... het is "maar" internet en om dan zó uit je ketel te gaan....
Jammer dat ik alleen het laatste half uur heb mogen meegenieten, toen ik een keer aan kwam zakken, was de grap al vrijwel uit Dit is zóóó'n saaie vrijdag hier op kantoor (zit alleen en alles is uitgestorven, zelfs de telefoon is dood ), ik kon echt wel een verzetje gebruiken
BartVB schreef:RK, ook dan heb je weer alleen gelezen wat je wilt lezen. Ik had het over de algemene situatie, niet over een specifieke quote van Elles.
Anyway. Ik ga me verder niet over dit topic uitlaten want dan krijg ik ongetwijfeld opmerkingen over mijn niet subtiele wijze van uitdrukken. Zo ongeveer heel het moderatorteam heeft al aangegeven dat we nogal een inschattingsfout hebben gemaakt (wat sommige users betreft iig) en dat dat ons spijt. Veel meer kan ik hier ook niet mee.
Overigens is http://www.abacon.com/commstudies/groups/groupthink.html dit weer een leuk concept uit de psychologie dat (wederom) helemaal van toepassing is op deze discussie, zowel vanuit het modteam als vanuit de users overigens.
Anyway. Ik ga me druk maken over wat delen van Bokt die niet naar behoren functioneren
BartVB schreef:Anyway. Ik ga me druk maken over wat delen van Bokt die niet naar behoren functioneren
Faas schreef:Wil jij over psychologie praten? Bwhahaha, *mist de rolt over de grond smiley*
Amanda schreef:Heee, je hebt mijn uitspraak gejat!!!
KiWiKo schreef:ik geloof dat ik erg blij was dat ik een IP probleem had vandaag