Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Als CGJ eigenaar word, mogen we tenminste weer plaatjes van mannen in onderbroek plaatsen. Daarnaast zullen scherpe opmerkingen en rellen niet gelijk weggehaald worden. En mag er ook weer eens een sexueel getinte opmerking worden gemaakt.
Mwah, op die ban na..........zie ik wel veel voordelen
Pipo schreef:Percy schreef:Wij betreuren het ook dat dit samenvalt met Heike's opname in het ziekenhuis maar we hadden geen keus.
Gel*l, je hebt altijd keuzes............
ThePast03 schreef:Percy schreef:Wij betreuren het ook dat dit samenvalt met Heike's opname in het ziekenhuis maar we hadden geen keus.
Kan je ook uitleggen waarom jullie geen keuze hadden?
Waarom kon er niet een week of twee gewacht worden?
Percy schreef:In dit geval vonden wij dat wij geen keus hadden, zo beter?
De sponsor wilde direct uitsluitsel en aangezien we deze sponsor heel hard nodig hebben wilden we die niet kwijtraken.
Daarnaast kan je in de post van Bart zelf lezen dat er al heel veel speelde en dit voor Bart zelf waarschijnlijk ook beter is.
De sponsor wilde direct uitsluitsel en aangezien we deze sponsor heel hard nodig hebben wilden we die niet kwijtraken.
Daarnaast kan je in de post van Bart zelf lezen dat er al heel veel speelde en dit voor Bart zelf waarschijnlijk ook beter is.
ThePast03 schreef:.
Zoals ik al gezegd heb hadden er ook meerdere beheerders aangesteld kunnen worden waardoor Bart alle tijd had gekregen zonder zijn functie te verliezen.
runningkawa schreef:Ik val nu ff binnen op bladzijde 13
iemand die voor mij een korte samenvatting wil geven?
Want van pagina 1 word ik niet echt wijzer
djuno schreef:runningkawa schreef:Ik val nu ff binnen op bladzijde 13
iemand die voor mij een korte samenvatting wil geven?
Want van pagina 1 word ik niet echt wijzer
alle pagina's zijn hetzelfde als pag. 1
Ann schreef:Vreemde gang van zaken hoor![]()
En wie ben jij (jullie) om te bepalen wat beter voor Bart is
[***] schreef:wat is het volgende dat de sponsor gaat eisen? Dat boktgebruikers niet meer bij Divoza shoppen? Of dat Boktgebruikers niet meer laten we zeggen, op fjorden mogen rijden?
Lijkt me dat hij iets teveel een vinger in de pap krijgt.
serena1978 schreef:
Word het nu Bokt naar Fokt?![]()
Percy schreef:Inspraak geven over het beheer van bokt is bijna geen doen, er moet ook een flinke dosis technische kennis aanwezig zijn bij de beheerders. We zullen overleggen of en in hoeverre enige inspraak in de toekomst mogelijk zal zijn maar een geheel democratisch forum is in de praktijk gewoon niet mogelijk.
De sponsor maakt zich wel bekend, even geduld. De verwijzingen naar de site van de sponsor moeten ingepast worden.