Ik wou het proberen met paint, maar blijkbaar staat datt dus niet meer op mijn computer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxSultanxX schreef:mij lukt het ook niet ik wil er een nieuwe op maar hoe verklein je dat precies waar kan je zien hoeveel kb het is????
horsegirl28 schreef:Dan moet je in Paint rechtermuisknop in een nieuw bestand doen en dan Plakken uit... kiezen en dan het bestand dat je wilt verkleinen en dan zo verkleinen. Hoop dat het een beetje duidelijk is?
Pino_Alexjuh schreef::P tsja, ik heb een nieuw lievelings pony (joran rijdt nu met de beginners mee en ik rij er niet meer vaak oP) en nu rij ik vaak op sterre en ben ik heeeeel erg aan haar gehecht.. en iemand van bokt had voor mij deze avatar van joran gemaakt.. ik wauw vragen of hij/zij dat ook van sterre zou kunnen doen (zo heet me paardje)
Maar ik weet niet meer wie dat was
IK zou dus graag net zo'n leuke avatar als van joran willen, maar dan het liefst in het blauw.. en natuurlijk met sterre erop!
Citaat:De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.
Yank schreef:De avatars op Bokt mogen niet al te groot zijn, dat weet ik. Maar bij mij doet ie geen enkel plaatje. Alle plaatje die ik wil hebben als avatar doet ie niet. Er staat dan bovenin het volgende:Citaat:De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.
En zo zijn er nog een paar andere kreten die er boven komen te staan. Ik heb alles al geprobeerd, vanaf mijn computer uploaden, vanaf een site uploaden, de foto verkleinen. Maar niks doet ie!
Ligt het nou aan mij en zie ik wat over het hoofd of is er wat anders aan de hand waardoor ik nog steeds avatarloos ben?!
magli schreef:Probleempje... telkens als ik op verzenden klik dan verschijnt er direct: De avatar moet tussen 0 en 30000 bytes groot zijn. en ik heb hier al gelezen dat je hem dan moet verkleinen maar hoe? Ik heb daar niet echt een speciaal programma voor ...*denk ik*
magli schreef:Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben naar die site geweest maar mijn foto's zijn blijjkbaar echt veel te groot want ik heb hem 75 % verkleind en nog is hij te groot dan komt er => Kan ik mijn foto mailen naar je?
NIEUWE Image: ACE77C01-B188-51D2-8E94E3F4B41D8A9A.jpg
image data: breed: 512 pixels
hoog: 384 pixels
groot.