haha nee bij mij alleen smam LOL verder helemaal niemand van de 140 en nu ben ik ook voort moe dus ga zo kappen ...iemand mijn msn ? :p
Cloverdale schreef:ik heb me al weet ik hoevaak aangemeld... en nog geen msn ik meld me elke minuut aan, iig ik probeer het
Ontario schreef:ja weetje hoe stom, HEB je eindelijk msn, is er niemand online..... *zucht*MSN moet het gewoon overal doen overigems we; steeds minder users op bokt.... is dat een goed teken....?
maartjuh schreef:ik meld me elke minuut aan, iig ik probeer het ik meld me aan wanneer die weer dat leuke rode kruisje aangeeft .. en nog lukt het niet
zal je zien: kan je eindelijk op msn, dan is niemand anders online omdat ie het bij niemand anders doet... pff nouja dan maar op bokt hè
Iedereen slaapt nu al, dachten: hij doet het toch niet meer >;)DAAAAAG ik ga niet naar bed, voordat msn het weer doet!!
VeirL schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hij doet het, hij doet het. O, maar 3 mensen online >;)bij mij doettie t nog niet
Menino schreef:553 users online !!!:D das toch een nieuw record Joeepiie,, Data beest houdt het ook Ik zie het niet hoor ?