Banner Farbenfroh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:59

Ik had er ook niet aan gedacht dat dit eventueel een grap zou kunnen zijn.. We shall see Haha!

De tijd zal het uitwijzen (nog 13 uur en dan is het 1 april Tong uitsteken )

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:00

sonjabelgium"]
[quote="Merens schreef:
Maar waarom zouden ze dat mailformulier zo maken dat ze zelf niks krijgen... dan is de lol erg toch af? Nouja iedereen zit het wel hier te schrijven enzo...

Omdat de grap helemaal dat formulier niet is, maar onze reacties hier misschien?! Zou het niet kunnen ?
[/quote]

eeeh Sonja, Volgens mij heb ik dat er zelf ook al staan

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:02

Ik kan iig niet wachten tot morgen want; *LOL*
1. Of ik lach heel hard omdat het een 1 april grap is
2. Of ik lach heel hard omdat ik misschien wel een dekje heb(kleine kans ivm veel aanmeldingen maarja hihi)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:02

ik heb net nog n x het lijstje ingevult, alleen dan heb ik alleen mijn boktnaam ingevult, de rest leeggelaten en onderin het vakje heb ik gevraagt :

verkleuren die dekjes dan niet zodra een paard gaat zweten ???!!!

Knipoog

als het een 1 april grap is... vind ik m niet zo heel erg grappig,had altijd leuker gekund, bijvoorbeeld een prijsvraag met een paard als hoofdprijs Tong uitsteken whahahah
en dan op 1 april foto van het paard presenteren
joepie een playmobielpaard Scheve mond

nee maar als het een 1 april grap is, dan denk ik dat bart een topic opent met de namen die erin zijn getrapt Haha!
én de quote's die er in dat vakje zijn ingevult Tong uitsteken
haha dat zou dan wel weer grappig zijn Knipoog
Laatst bijgewerkt door CM_ op 31-03-04 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:03

hmmm, zit me dan te bedenken dat Bart altijd druk is, waarom dan de moeite voor een pagina? Had ie die Banner ook wel op 1 april kunnen plaatsen met een link naar een pagina en daar 1 april neer kunnen zetten, toch? Daarbij leveren banners geld op, zullen die andere bannersponsoren blij mee zijn dan...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:05

zijn er wel meer haha die er anders niet achter waren gekomen Bloos
ohh ben nu best benieuwd hoe het allemaal zit Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:06

@crossmonster: en dan vooral als er namen en quotes bij staan van die bokkers die ontkennen meegedaan te hebben Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:09

Alane schreef:
@crossmonster: en dan vooral als er namen en quotes bij staan van die bokkers die ontkennen meegedaan te hebben Haha!

whahahaha ja idd de quote's MET DE NAAM erbij!!!! hihi
dan word het wel een leuke grap, anders vind ik m maar matig hoor !

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:10

Alane schreef:

Ik toch ECHT niet hoor (tenzij mijn vriendje mijn username gisteren misbruikt heeft toen hij zich op die pagina aan het uitleven was Scheve mond dan doe ik hem wat! )

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:12

Ik heb me gewoon opgegeven Lachen.

Is het een grap dan is het leuk bedacht, is het geen grap dan ook ok (dekje testen met zeewater Tong uitsteken).

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:12

leentje"]
[quote="Alane schreef:

Ik toch ECHT niet hoor (tenzij mijn vriendje mijn username gisteren misbruikt heeft toen hij zich op die pagina aan het uitleven was Scheve mond dan doe ik hem wat! )
[/quote]

smoesjes........... (of heb jij ook een zusje??whahahaha, hint voor degenen onder ons die hem direkt begrijpen)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:13

een soort top 10 met de zieligste verhaaltjes
top 10 met de stoere verhalen, sterke verhalen...en dan de ontkenners..
heb al buikpijn van het lachen en weet niet eens zeker of het een grap is...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:15

whahaha ja idd alane !!
whahaha en dan echt de namen erbij en dan het allermooiste, de quote's uit DIT topic er ook naast *LOL*
ohwww ik zie al heel wat schaamrode koppies achter de pc's zitten Knipoog

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:16

goh wat worden we giftig opeens Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:17

alle smeekbedes op een rijtje waarom hij of zij juist degene is die een dekje verdient......
Maar aangezien toch niemand het gelooft krijg ik ze nog steeds allemaal!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 11:22

crossmonster schreef:
als het een 1 april grap is... vind ik m niet zo heel erg grappig,had altijd leuker gekund, bijvoorbeeld een prijsvraag met een paard als hoofdprijs Tong uitsteken whahahah
en dan op 1 april foto van het paard presenteren
joepie een playmobielpaard Scheve mond

Ik vind 'm juist wél goed! Hoeveel mensen zouden er denk je geloven dat je een paard wint met een Bokt-prijsvraag... Vooral nu Bart heeft laten ontvallen dat ie nog € 0,82 op de zakelijker rekening heeft staan Haha!

Anywayz, wat die tijd betreft... Een paginaatje is zo in elkaar gezet hoor! De desbetreffende pagina heb je in minder dan een half uur klaar, en ik denk dat een leek het ook vrij snel zou kunnen met een boekje/internetsite erbij...

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:35

daar had dan een of andere dressuurstal achtergezeten met het testen van een nieuwe bloedlijn. Clown
kost Bart dan niets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:36

Ik weet niet wat ik nou leuker vind, dit ge-wel-di-ge topic *LOL* of die 1-april-grap, ik ben er van overtuigd dat het een 1-april grap is. Heb hem ook niet verzonden Lachen

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:43

Durf je niet...... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:46

Maya schreef:
Ik weet niet wat ik nou leuker vind, dit ge-wel-di-ge topic *LOL* of die 1-april-grap, ik ben er van overtuigd dat het een 1-april grap is. Heb hem ook niet verzonden Lachen

Ik ben er ook van overtuigd, maar ik heb hem wel ingevuld. *LOL* Haha!

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:03

Haha, ik heb lol om dit topic Haha!

Gelijk toen ik de banner zag heb ik hem ingevuld, totaal niet bij nagedacht dat het een grap zou kunnen zijn. Nog steeds denk ik wel dat het waar zou kunnen zijn, omdat er al zoveel verschillende producten bestaan die van kleur kunnen veranderen.

Dat ze er geen T-shirts van maken vind ik helemaal niet raar. Beetje genant als je een blauw T-shirt aan hebt en in de loop van de dag (als je het een beetje warm hebt) verkleurt het onder je oksels. Ik zou er in ieder geval niet rustig mee kunnen rondlopen Clown

En ach als het wel een grap is...dan hebben we in ieder geval met zijn allen weer vee lol gehad Knipoog
Laatst bijgewerkt door Saar op 31-03-04 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:04

Het formulier zit inderdaad niet super geavanceerd en (zoals Kayla al zei) er zit een bugje in, er wordt namelijk geen URL ingevuld achter 'action'. Maaaar... Alle gangbare browsers posten de inhoud van het formulier naar het huidige script als 'action' ontbreekt. Wat jullie invullen komt dus netjes in een database terecht. Het is idd mogelijk meerdere malen het formulier in te vullen maar je maakt maar 1x kans bij het vaker invullen.

Ik heb me verder buiten het topic gehouden omdat ik jullie toch niet kan overtuigen. Heb dat bij een aantal mensen via ICQ ook al geprobeert maar sommige mensen willen maar niet inzien dat dit gewoon een actie is van een bedrijf dat o.a. dekjes/bandages wil gaan verkopen. Jullie merken het vanzelf wel dus Lachen

Overigens hebben al bijna 800 mensen het formulier invuld Lachen

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:07

Wow 800, dat is wel veel Bloos!

En dat terwijl het grootste deel er vanuit gaat dat het een grap is. Voor het geval het geen grap is, hebben ze het toch maar ingevuld Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:08

BartVB schreef:
Het formulier zit inderdaad niet super geavanceerd en (zoals Kayla al zei) er zit een bugje in, er wordt namelijk geen URL ingevuld achter 'action'. Maaaar... Alle gangbare browsers posten de inhoud van het formulier naar het huidige script als 'action' ontbreekt. Wat jullie invullen komt dus netjes in een database terecht. Het is idd mogelijk meerdere malen het formulier in te vullen maar je maakt maar 1x kans bij het vaker invullen.

Slim ben ik he Cool .

Maar ik geloof het idd nog steeds niet helemaal Haha! .

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 12:14

Saar schreef:
Wow 800, dat is wel veel Bloos!

En dat terwijl het grootste deel er vanuit gaat dat het een grap is. Voor het geval het geen grap is, hebben ze het toch maar ingevuld Haha!

Ja inderdaad, stelletje geniepigerds Haha!
Ik twijfel sterk aan het echt zijn inmiddels, maar nogmaals: ik blijf hoop koesteren