Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Betere suggesties zijn natuurlijk welkom
Het is erg veel informatie op een pagina, dat ben ik helemaal met jullie eens. Het is wel een erg handige manier (vind ik dan) om in één oogopslag te zien of er nieuwe interessante topics zijn en of er gereageerd is op de topics die je al volgt. Dus functioneel; ja. Visueel aantrekkelijk; niet echt.
BartVB schreef:Dat camera-icoontje is er idd om aan te geven wat foto-topics zijn.
Dat plaatje van lor1_1984 is zeker niet zoals het hoort. Waar is dat precies en op wat voor apparaat/welke browser? Daar is overigens niets aan veranderd (is de theorie...).
De In Memoriam topics zijn verplaatst naar PW.
Overigens wat betreft het hierboven genoemde kunnen vinden van b.v. western of aangespannen rijden topics; we zullen nu wat vaker b.v. tags moeten gebruiken of titels waarin wordt aangegeven dat iets specifiek over een discipline gaat. Dat was in de oude opzet (met veel specifieke fora) veel minder vaak nodig.
loulou schreef:Kan je de weergave van 'nieuwe berichten' onder 'eigen berichten' zelf uitschakelen?
Ik vind het echt heel storend vooral omdat het links staat en je oog er dus automatisch naar getrokken wordt, omdat je toch van links naar rechts leest.