[Dienstmededeling] Vanaf maandag nieuwe forumindeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: [Dienstmededeling] Vanaf maandag nieuwe forumindeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-24 00:02

Dat camera-icoontje is er idd om aan te geven wat foto-topics zijn.

Dat plaatje van lor1_1984 is zeker niet zoals het hoort. Waar is dat precies en op wat voor apparaat/welke browser? Daar is overigens niets aan veranderd (is de theorie...).

De In Memoriam topics zijn verplaatst naar PW.

Overigens wat betreft het hierboven genoemde kunnen vinden van b.v. western of aangespannen rijden topics; we zullen nu wat vaker b.v. tags moeten gebruiken of titels waarin wordt aangegeven dat iets specifiek over een discipline gaat. Dat was in de oude opzet (met veel specifieke fora) veel minder vaak nodig.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:08

Motorola moto g14 ff uit mijn hoofd met browser Firefox versie 128.0.
Bij nummers onder de 10 staat dat knopje voor volgende pagina er wel naast maar het is langer dan voorheen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:11

Het verschil:
Afbeelding

Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:46

Ik heb dat ook met die pagina nummers. Ik heb een Samsung a54 en gebruik samsung internet versie 25.0.1.3

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 01:17

Het meest gekke er aan is dat hij lijkt te geven dat na pagina 14, nog een volgende komt. Maar op dit moment heeft het topic nog maar 13 pagina's.....
Dat was met kans 13 net zo, je had die pijl naar volgende pagina, zonder dat er een volgende pagina is. Dus daar lijkt het ergens tot te gaan (hier Chrome op Motorola, heb ik dit probleem niet).

Dit is hoe het (bij mijn weten) zou moeten zijn:
Pagina 13:
Afbeelding

En pagina 14 (laatste pagina)
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 06:00

Ik heb hetzelfde als hierboven. Samsung en Chrome. Zowel de camera ineens als de pagina navigatie anders

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 07:02

Camera heb ik nog niet naar gekeken, maar de vakjes van de paginanummers zijn bij mij ook breed. iPhone met Safari.

Edit: ook een camera-icoontje via tabblad Eigen berichten idd.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 07:25

BartVB schreef:
Betere suggesties zijn natuurlijk welkom :j

Het is erg veel informatie op een pagina, dat ben ik helemaal met jullie eens. Het is wel een erg handige manier (vind ik dan O:) ) om in één oogopslag te zien of er nieuwe interessante topics zijn en of er gereageerd is op de topics die je al volgt. Dus functioneel; ja. Visueel aantrekkelijk; niet echt.

Daar heb je al de 'eigen berichten' en 'actieve onderwerpen' voor. Het hoeft echt niet nog schreeuwender.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 08:00

Ik vind die nieuwe topics wel grappig. Maar niet als complete colom als je dat niet wilt. Zet gewoon een knopje naast eigen en actieve berichten. En wie wil kan er gebruik van maken

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:33

Die camera icoontjes werken niet helemaal lekker, ik heb topics die met een camera ervoor staan waar dat niet perse zou hoeven en topics die vooral uit foto's staan zonder.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:44

Ik heb nu ook op iphone met Safari een foto icoontje bij een HK topic. Ook de lange pagina nummers zijn er

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:46

Dat foto icoontje krijgt een topic als de OP 5 of meer foto's heeft.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:48

Captain schreef:

Ja maar dat hoort dus niet bij dit topic. Dit is een gewoon HuisKamer topic, geen ITP

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:49

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:51

Zouden jullie de topics met foto-icoontje waar dat niet hoort willen temmen? Wij kunnen dat namelijk handmatig aanpassen :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 10:41

Die pagina nummers zijn bij mij ook ineens anders en de foto icoontjes ook. Die werken niet top trouwens want ik zie veel huiskamer topics met de camera.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:33

BartVB schreef:
Dat camera-icoontje is er idd om aan te geven wat foto-topics zijn.

Dat plaatje van lor1_1984 is zeker niet zoals het hoort. Waar is dat precies en op wat voor apparaat/welke browser? Daar is overigens niets aan veranderd (is de theorie...).

De In Memoriam topics zijn verplaatst naar PW.

Overigens wat betreft het hierboven genoemde kunnen vinden van b.v. western of aangespannen rijden topics; we zullen nu wat vaker b.v. tags moeten gebruiken of titels waarin wordt aangegeven dat iets specifiek over een discipline gaat. Dat was in de oude opzet (met veel specifieke fora) veel minder vaak nodig.

Waarom ga je terug naar iets waar juist van af gestapt is omdat het niet doenbaar was?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:40

Captain schreef:

Maar dat heb ik dus pas sinds vandaag op mobiel. Het is al langer bij andere versies of apparaten, maar sinds vandaag dus pas voor mij zichtbaar. Ik was stiekem al blij dat ik het nog niet had :')

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 19:41

NadjaNadja schreef:
Zouden jullie de topics met foto-icoontje waar dat niet hoort willen temmen? Wij kunnen dat namelijk handmatig aanpassen :j

Ik ben op onderzoek gegaan en heb m'n best gedaan met temmen, is goed bedoeld dus! :P

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:12

Kan je de weergave van 'nieuwe berichten' onder 'eigen berichten' zelf uitschakelen?

Ik vind het echt heel storend vooral omdat het links staat en je oog er dus automatisch naar getrokken wordt, omdat je toch van links naar rechts leest.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:36

loulou schreef:
Kan je de weergave van 'nieuwe berichten' onder 'eigen berichten' zelf uitschakelen?

Ik vind het echt heel storend vooral omdat het links staat en je oog er dus automatisch naar getrokken wordt, omdat je toch van links naar rechts leest.

Ja ik las iets over een vinkje zetten bij favoriete forums en dan zou het weg moeten zijn?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 23:01

Pfoe, ik vind de nieuwe opzet ook best lastig. Neem alleen al de vraag-maar-raak, dat staat nu vol met hele diverse topics. Van verzameltopics met setjes liefhebbers (bijv. Kramersport liefhebbers), naar vragen over ruiterbenodigdheden (caps/laarzen bijv) tot vragen over wedstrijdgerelateerde zaken.
Heb het idee dat topics zo mega gaan verzuipen in het geheel.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 11:21

Mij valt net iets op, klopt het dat ook de like-knoppen bij fototopics nu weg zijn? Ergens logisch omdat er geen itp meer is, maar het viel me op toen ik een fototopic bekeek. En de nieuwe vraag: komen die knoppen terug? Dan zou het natuurlijk ook bij niet-fototopics zijn waarschijnlijk, want ik weet niet hoe het technisch handig is om daar nu nog een onderscheid in te maken. Interessant iig om over na te denken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-24 18:26

Even snel tussen andere dingen door; like-knoppen zouden terug moeten zijn. Staan nu bij alle foto-topics.
Als je idd een topic ziet met een foto-icoon dat geen foto-topic is; laat dit even weten aan een moderator, zij kunnen het topic aanpassen. Bij het maken van een topic kan je zelf ook aangeven of het wel/geen foto-topic is.

Probleem met de paginanummers zou ook opgelost moeten zijn en met een beetje geluk zijn daardoor geen andere dingen stukgegaan :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 18:30

Sommige UK-topics krijgen wel een foto-icoontje en anderen niet. Ligt dat puur en alleen daan die 5 foto's of meer in de OP?