Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beegee schreef:Moet je nou serieus bij elke pagina op omdraaien klikken? Net gedaan, werkt voor 1 pagina en open een nieuw topic en alles staat weer op zijn kop. Wat een gezeik, wil gewoon normaal kunnen lezen. Zeker bij de serieuzere topics vind ik het niet zo geslaagd. Kun je niet ergens gewoon de hele grap uitzetten?
Zwerte schreef:beegee schreef:Moet je nou serieus bij elke pagina op omdraaien klikken? Net gedaan, werkt voor 1 pagina en open een nieuw topic en alles staat weer op zijn kop. Wat een gezeik, wil gewoon normaal kunnen lezen. Zeker bij de serieuzere topics vind ik het niet zo geslaagd. Kun je niet ergens gewoon de hele grap uitzetten?
Niet per ongeluk 2x gedrukt? Het zou namelijk wel zo moeten werken... het is juist de bedoeling dat mensen die dit niet leuk vinden het gewoon kunnen uitzetten. Ik heb het inmiddels ook uitgezet en hier werkte 1x omdraaien wel goed.
beegee schreef:Moet je nou serieus bij elke pagina op omdraaien klikken? Net gedaan, werkt voor 1 pagina en open een nieuw topic en alles staat weer op zijn kop. Wat een gezeik, wil gewoon normaal kunnen lezen. Zeker bij de serieuzere topics vind ik het niet zo geslaagd. Kun je niet ergens gewoon de hele grap uitzetten?