Shadow0 schreef:(@pien_2010: voor de exacte cijfers hoop ik dat het beheerteam in wil springen, maar alleen al dat de community beheerder niet is vervangen geeft wel een indicatie.)
Nu ga ik vol op de rem staan. Want ik ben het met deze zin eens dat de cijfers terug lopen. Ik wijt dat aan geruzie, negatief reageren.
Maar ik wijt dat als het om mijzelf gaat, niet aan op jouw eerder geponeerde feit waarin je schreef:
Shadow0 schreef:Chanicha: lekker melig zijn lucht op voor degenen die 'in' zijn, die er aan mee doen, en die erbij horen. Maar het gaat heel vaak ten koste van anderen, die er niet aan mee willen doen. Soms rechtstreeks, door iemand (bedekt) belachelijk te maken, vaker door gewoon offtopic te gaan. Maar het is heel dominerend gedrag, er wordt geen ruimte gelaten voor mensen die iets anders willen. En dat is het voornaamste probleem: heel veel gebruikers die er geen zin in hebben, gaan weg. Openen geen topcs meer.
Daar hebben de mensen die 'in' zijn niet zoveel last van want die kunnen wel weer een nieuwe plek vinden om lol te hebben. Maar het aantal (interessante) topics en reacties loopt terug.