[Dienstmededeling] Suggesties voor nieuwe mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:13

wanner krijgen we de uitslag eigenlijk?? ben wel erg benieuwd. Haha!

OoMyriaMoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:46

ja ik ook Haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:49

Ok ik heb ook wat ingevuld We horen het vanzelf dan wel

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:54

Ik denk niet dat je een "uitslag" moet plaatsen. Ik denk dat Bart de genomineerde bokkers moet gaan selecteren, en daar zijn keuze uit moet maken. Anders krijg je weer zo'n discussie over wie welke bokker wel als mod wilt en wie niet.
Ik ga er dus voor om Bart de keuze te laten maken en dat tegen de tijd te plaatsen .

(sorry als het iet wat raar staat, ik kan de laatste tijd heel slecht uitleggen Scheve mond Haha! )

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 22:56

BTW FYI ik ben niet de enige die bepaalt wie er mod worden, dat doet het modteam voor het grootste deel zelf Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:58

de discussie "waarom wordt iemand wel of niet mod" krijg je hoe dan ook. kan je beter gewoon open en eerlijk zijn, vind ik en de resultaten bekend maken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 23:00

Die discussie komt er zeker, maar die discussie wordt binnen het modteam gevoerd Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:01

BartVB schreef:
BTW FYI ik ben niet de enige die bepaalt wie er mod worden, dat doet het modteam voor het grootste deel zelf Lachen

Ik ga nu toch écht offtopic, maar wie of wat is FYI?

Zal vest aan de haarkleur liggen Blond

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 23:02

For Your Information Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:09

Dat wist ik wel, ik wilde alleen checken of jij het wist.. *ahum* Schijnheilig Knipoog

Even weer ontopic: Je kan je wel druk gaan maken om discussies die gaan volgen, maar daar schiet je toch niks mee op. Ik laat het lekker over aan Bart en het modteam, en ik hoop dat meer bokkers mijn voorbeeld volgen, want ik heb geen zin in weer een Boktruzie..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 09:41

Een discussie hoeft niet in een Boktruzie uit te lopen Lachen Als er zonder uitleg een aantal moderators worden gekozen die niet in de smaak vallen bij de gebruikers, werkt het ook niet Clown

Als de huidige moderators er nu een aantal uitkiezen en daar een poll van maken voor de gebruikers, dan hebben de gebruikers ook nog enige inspraak Lachen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:43

ik vraag mij nu wel een beetje af waarom de gebruiker (die dit gratis doen) denken dat zij hier de eindstem in moeten hebben. om heel eerlijk te zijn ben ik het daar niet mee, tuulijk je mag suggesties geven maar uiteindelijk zal bart (en evt het mod team) de laatste stem hebben, hij is de enige die geld in bokt steekt (als hij dit niet is ons plezier er helemaal niet!) en daardoor krijgt hij volgens mij net iets meer rechten als de gemiddelde gebruiker.......
correct me if I'm wrong Scheve mond

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:51

wie zegt dat de gebruiker een eindstem moet hebben? maar de essentie van deze verkiezing is dat gebruikers toch wat te vertellen hebben (en dat is een al een hele verbetering!), maar net als bij elke verkiezing moet er dan wel ook open kaart gespeeld worden, vind ik. welke waarde heeft deze verkiezing anders voor de gebruikers als we niet weten wat er mee wordt gedaan?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:55

nou zoals eerder genoemd is in dit opic lijkt het me niet leuk oor bepaalde mensen als het openbaar wordt ggooid. er is nml ook gestemd op gebruikers die helemaal niet willen! deze gebruikers kunneb hier op aangespoken worden door andere gebruikers en zich zo in een vervelene positie gebracht worden. de waarde van deze verkiezing is vast dat bart en et modteam nu wel mods uit de gekozen mensen kiezen, en klein beetje vertrouwen dus!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:56

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:00

Ann schreef:
Een discussie hoeft niet in een Boktruzie uit te lopen Lachen Als er zonder uitleg een aantal moderators worden gekozen die niet in de smaak vallen bij de gebruikers, werkt het ook niet Clown

Als de huidige moderators er nu een aantal uitkiezen en daar een poll van maken voor de gebruikers, dan hebben de gebruikers ook nog enige inspraak Lachen

daar ben ik het niet mee eens, want wij zijn ook niet door de users aangesteld, maar door bart zelf. En waarom moet een mod in de smaak vallen? een mod moet vooral zorgen dat het hier allemaal soepel verloopt, dan kan het best zijn dat dat een keer tegen de ideeen van een gebruiker in gaat, maar dat kan soms gewoon niet anders. Tuurlijk is het fijn als een mod goed ligt bij de users, maar ook die nieuwe mod zal eens streng moeten optreden als het niet anders kan, en dan is ook niet iedereen daar blij mee.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 11:01

Niets moet Lachen
De resultaten van deze poll worden zeker meegenomen maar dat is iets waarop je ons zal moeten vertrouwen. Wij (het modteam) zullen uiteindelijk het dichtst met de nieuwe mods samen moeten werken. Voor mij is dus van primair belang dat de nieuwe mods in het team passen. Of de mods in de smaak vallen bij de gebruikers is op zich een leuk gegeven maar dat is zeker niet het hoofddoel. We hebben mensen nodig die op een normale manier problemen op kunnen lossen, die we kunnen vertrouwen, die zelf niet verwikkeld zijn in 20 'persoonlijke vetes' en die tijd en energie in het modschap willen stoppen. Die mensen gaan we kiezen waarbij we zeer zeker wel rekening houden met de uitkomsten van deze poll. Probleem is alleen dat je ons daar op zult moeten vertrouwen. Er zou open kaart moeten worden gespeeld als we bijvoorbeeld de 10 mensen die het hoogst eindigen aan zouden stellen. Ik kan je nu al vertellen dat je dat niet wilt Lachen

BTW niet zo snel tiepen mensen Scheve mond

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:11

bart, ik weet niet wat die top 10 is en ik zal het nooit weten schijnbaar, dus ik kan niet zeggen of je daarin gelijk hebt of niet *LOL*

het echt actieve modteam bestaat volgens mij uit 4 mensen, dus het is volgens mij belangrijker dat de nieuwe aangestelde mensen goed met elkaar kunnen werken, omdat zij verreweg in de meerderheid zijn.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:33

lonneke schreef:
En waarom moet een mod in de smaak vallen? een mod moet vooral zorgen dat het hier allemaal soepel verloopt, dan kan het best zijn dat dat een keer tegen de ideeen van een gebruiker in gaat, maar dat kan soms gewoon niet anders. Tuurlijk is het fijn als een mod goed ligt bij de users, maar ook die nieuwe mod zal eens streng moeten optreden als het niet anders kan, en dan is ook niet iedereen daar blij mee.

Lonneke (en evt. andere mods/beheerders die ongetwijfeld jouw standpunt delen),
denk je niet dat je meer begrip en medewerking van users kunt verwachten
als je mods aanstelt die aantoonbaar de sympathie en het vertrouwen
van die users hebben?

(Mits ze niet als een blad aan de boom omdraaien uiteraard.)

Schijnheilig

(sorry, als dit weer off-topic is.)
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 24-01-04 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:42

BV is bovenstaande niet de eerste reden waarom er uberhaubt een keuzemogelijkheid geboden wordt? Om moddies te kunnen kiezen die een draagvlak onder de users hebben?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:10

ik heb het al vaker gezegd maar ik ben niet bereid moderator te worden. ik zou een permanent vechten-tegen-de-bierkaai-gevoel hebben en ik zou me niet meer vrij voelen om openbaar te zeggen wat ik vind en wil.

verder zou alles wat ik zeg in verband worden gebracht met het welzijn van het team.

een aantal bokkers die moderator zijn geworden zijn nu nog heel weinig actief in algemene topics en moderators die bokkers geworden zijn, opeens wel. als dat ook een prijs is die betaalt moet worden is dat voor mij een extra reden om het moderatorschap voorbij te laten gaan. ik blijf liever mezelf.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:22

Ik denk dat aan je zelf ligt, in hoe verre je je zelf vrij kunt voelen.
Ik denk dat je het mod-zijn ook niet als een verplichting moet zien maar meer als een eer, dat je gekozen bent uit al die duizenden bokkers.
Actief zijn is wel het geen wat verlangd word (dacht ik) en het lijkt me dan ook dat de mod's dat zijn, helaas posten ze misschien wat minder in de openbare topic's maar dat lijkt me meer zo omdat ze druk bezig zijn met mod-praat of met modderen.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:29

Fairie schreef:
Ik denk dat aan je zelf ligt, in hoe verre je je zelf vrij kunt voelen.
Ik denk dat je het mod-zijn ook niet als een verplichting moet zien maar meer als een eer, dat je gekozen bent uit al die duizenden bokkers.

Nou zo ziet kennelijk niet iedereen het en dat moet iedereen voor zichzelf weten lijkt mij.
Gefeliciteerd btw Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:33

Tuurlijk is dat voor iedereen anders Lachen (Gelúkkig zijn we anders Tong uitsteken)
Dankje Kayla! Lovers

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:03

ik bedoel met uitslag niet wie hoeveel stemmen heeft gekregen hoor! maar gewoon wanneer we te horen krijgen wie het mod team gaat uitbreiden ..
vroeg me af wanneer dat we dat te horen krijgen.