Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurie schreef:Het werkt inderdaad twee kanten op, maar als user zijnde zo'n punt maken van iets dat één keer in het jaar voorkomt lijkt me tamelijk overdreven.
gekvanfleur schreef:Een principekwestie voor iets in de online wereld waar je niet hoeft te zijn?
Wauw, ik leer steeds weer wat bij hier.
LoveUggs schreef:Ik weet niet hoor maar op dit moment staan er op de voorpagina welgeteld 2 topics over HE. De rest gaat voornamelijk over het EK.
[ [url=m/jnDeDK.png]Afbeelding[/url] ]
Iets met van een mug een olifant maken zeg..
Anoniem schreef:LoveUggs schreef:Ik weet niet hoor maar op dit moment staan er op de voorpagina welgeteld 2 topics over HE. De rest gaat voornamelijk over het EK.
[ [url=m/jnDeDK.png]Afbeelding[/url] ]
Iets met van een mug een olifant maken zeg..
Ik weet niet hoor maar jij hebt zelf ook een topic over HE geopend en als daarin gereageerd wordt staat die ook op de voorpagina. Er zijn nou eenmaal imo veel topics geopend over HE en die zijn niet te ontlopen.
LoveUggs schreef:[naam] schreef:Ik weet niet hoor maar jij hebt zelf ook een topic over HE geopend en als daarin gereageerd wordt staat die ook op de voorpagina. Er zijn nou eenmaal imo veel topics geopend over HE en die zijn niet te ontlopen.
' Ik weet niet hoor' maar als je dat topic leest zie je ook waarom.
Daarnaast; ik volg het EK niet, ga er niet naartoe en zou er ongetwijfeld ook nooit heengaan. De voorpagina staat er nu vol mee.
Bart, ik vind dat we volgespamd worden met topics over het EK. Dan vind ik niet kunnen hoor. Valt onder reclame en spam. Het interesseert me niet dus ik wil dit niet zien. Kan je soms een functie aanmaken waarmee ik kan aangeven dat ik dit soort topics niet meer wil zien?
Ohja, en sommige foto topics bevallen me ook niet. Deze wil ik ook niet zien. Mag ik daar ook een functie voor?
En dan nog de topics van jonge meisjes die advies vragen over jongens. Pff, mij niet gezien. Ook een optie graag?
Van een mug een olifant maken dus.
LadyMadonna schreef:Loveuggs: maar krijg je ook (elk jaar) de vraag of en wanneer je naar het ek gaat?
Want dat valt bij mij onder spam, aangezien het persoonlijk aan mij gevraagd wordt.
Verder vind ik het altijd zo onzinnig om andere meningen belachelijk te maken..
Anoniem schreef:LoveUggs schreef:
' Ik weet niet hoor' maar als je dat topic leest zie je ook waarom.
Daarnaast; ik volg het EK niet, ga er niet naartoe en zou er ongetwijfeld ook nooit heengaan. De voorpagina staat er nu vol mee.
Bart, ik vind dat we volgespamd worden met topics over het EK. Dan vind ik niet kunnen hoor. Valt onder reclame en spam. Het interesseert me niet dus ik wil dit niet zien. Kan je soms een functie aanmaken waarmee ik kan aangeven dat ik dit soort topics niet meer wil zien?
Ohja, en sommige foto topics bevallen me ook niet. Deze wil ik ook niet zien. Mag ik daar ook een functie voor?
En dan nog de topics van jonge meisjes die advies vragen over jongens. Pff, mij niet gezien. Ook een optie graag?
Van een mug een olifant maken dus.
Kan je t wel tussen aanhalingstekens zetten maar jij bent degene die betweterig moest overkomen met je eerste zin. En ja, als het zou kunnen zou ik graag subfora kunnen blokkeren zodat ik ze niet meer zie. Jij hebt een hekel aan het EK, wij aan HE. Mag zeker niet omdat Bokt daar zo'n grote rol in speelt, gek hoor.