"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NinaCharlie

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:31

Ik vind het wel minder lijken dan vorig jaar. Al mag het van mij gerust helemaal geschrapt worden. :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:42

Nou jongens, zo schokkend is het toch allemaal ook weer niet? Wees blij dat je gratis (!) gebruik kunt maken van het forum en klik gewoon niet aan wat je niet wil zien.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 20:48

Dees-Daan, dat is een kleine moeite idd om even te klikken... Daar gaat het ook niet om. Het is (voor mij iig) echt puur een principe kwestie.

Laurie, ja, we mogen gratis gebruik maken van bokt, maar goed ook, want zonder users zou er geen bokt zijn. Werkt dus twee kanten op

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:07

Het werkt inderdaad twee kanten op, maar als user zijnde zo'n punt maken van iets dat één keer in het jaar voorkomt lijkt me tamelijk overdreven.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:11

Een principekwestie voor iets in de online wereld waar je niet hoeft te zijn?

Wauw, ik leer steeds weer wat bij hier.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:14

Laurie schreef:
Het werkt inderdaad twee kanten op, maar als user zijnde zo'n punt maken van iets dat één keer in het jaar voorkomt lijkt me tamelijk overdreven.

Het is wel elk jaar weken lang. Als het nou 1 dag was kon je bij voorbeeld die dag niet inloggen ofzo. Maar het duurt te lang. Naast dat de aandacht die eraan besteed wordt uit verhouding is.

Nogmaals: wekenlang elke scheet van Horse Event op bokt zetten: helemaal prima. MITS er aan andere evenementen even veel aandacht wordt besteed.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:38

Misschien is het een idee om zelf een forum te starten, dan kun je het precies zo inrichten als je zelf wil :)

Sorry, maar ik vind echt dat jullie het probleem veel groter maken dan het is.

gekvanfleur schreef:
Een principekwestie voor iets in de online wereld waar je niet hoeft te zijn?

Wauw, ik leer steeds weer wat bij hier.

Why so serious :D
Laatst bijgewerkt door Laurie op 25-08-17 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 21:41

Ik zou niet weten waarom ik (we) dat zouden doen.
Dat het een gratis forum is zegt toch hoop ik niet dat je alleen maar ja en amen mag zeggen?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:43

Vind je dit een 'principekwestie' noemen niet wat zwaar?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:44

Ik weet niet hoor maar op dit moment staan er op de voorpagina welgeteld 2 topics over HE. De rest gaat voornamelijk over het EK.

Afbeelding

Iets met van een mug een olifant maken zeg..

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:46

Huh ik zie geeneens een optie ?
Om iets aan te klikken, ik weet hoe het eruit ziet van voorgaande jaren,
Maar bij mij is het nog niet verschenen,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:47

Ik moet zeggen dat ik het HE dit jaar veel beter te pruimen vind op Bokt dan vorig jaar. Natuurlijk zijn er nog steeds HE gerelateerde 'nieuws'berichten, maar vorig jaar werd er ook al veel langer vantevoren voor elke poep en HE-scheet een nieuw nieuwsartikel op de voorpagina gegooid, als ik me goed herinner zelfs nog speciale posts over of clinics wel of niet vol zaten en of je er nog wel of niet meer voor aan kon melden. Dat was vrij schrijnend aangezien Bokt ook toen gewoon illegaal als in de wet verboden reclame maakt voor een eigen evenement zonder al die reclameuitingen vooraf te laten gaan door 'Reclame'.
Die illegale praktijken gaan dit jaar gewoon door (de tag HE is volgens de wet echt niet hetzelfde als de tag reclame ;) ) maar ik word voor mijn gevoel veel minder doodgegooid met HE non-nieuws, dus dat is prettig.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:47

Probleem is dat het gewoon niet mag zo. Reclame uitingen moeten gewoon omlijst worden met die tekst. En dat hele 'horse' event idee is gewoon reclame. Al zou bokt er maar 1 cent verdienen. Het feit dat er zo veel mensen geen bezwaar tegen hebben zegt meer iets over het feit dat we gewoon enorm gewend zijn aan sluip reclame.

Als he zo veel aandacht moet hebben onder de noemer interessant voor de gebruiker, dan moet dat zeker tellen voor elk ander groot paardenevent.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:48

Ik wil niet elk jaar aanklikken dat ik niet naar HE ga. Kan daar iets aan gedaan worden?

"Ik ga nooit naar HE" en dat je dan ook niet meer de vraag krijgt. Is al eerder genoemd, maar ik heb wederom de vraag gekregen dit jaar. En geen "nooit" optie gezien.

Ik vind het erg opdringerig om aan elke gebruiker te vragen of ze naar één bepaald evenement gaan. Ik wil sowieso niet dat er gevraagd wordt of ik naar een bepaald evenement ga.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 25-08-17 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:51

Ik zie het al haha
Laatst bijgewerkt door 01San op 25-08-17 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 21:51

Nee, anders zou ik het niet zo noemen.
Mijn inziens is het spam, en ik wil geen spam. Dus wil ik me ervoor afmelden, maar dat kan dan weer niet :?
Daarnaast wat koper aangeeft: HE is heilig... waarom krijg je dergelijke dongen niet voor andere evenementen? Niet dat ik daar op zit te wachten, maar fair is het niet.
Ik heb niks met HE, ik wil niks met HE.
Ik ben er nooit geweest, en zal er nooit naartoe gaan.
Toch staat er dit jaar wéér in de poll: ik ga dit jaar niet naar HE.
Prima dat jij er allemaal geen probleem mee hebt, en dat jij wellicht wel naar HE gaat, een grote groep bokkers niet, en die mogen imo best aankaarten wat er anders zou kunnen.
Daarmee zeg ik niet dat alles wat users willen maar moet gebeuren, maar ach, ik heb me een jaar of 10 hard gemaakt voor een kleurengenetica subforum. En na nee, nee, nee, werd het uiteindelijk toch ja....
Dus wie weet ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:53

Alles voor de statistiekjes en de cijfertjes. Het was mij eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen.

Ik ben zaterdag en zondag bij de plaatselijke dressuurwedstrijden. Wie nog meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:00

LoveUggs schreef:
Ik weet niet hoor maar op dit moment staan er op de voorpagina welgeteld 2 topics over HE. De rest gaat voornamelijk over het EK.

[ [url=m/jnDeDK.png]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet hoor maar jij hebt zelf ook een topic over HE geopend en als daarin gereageerd wordt staat die ook op de voorpagina. Er zijn nou eenmaal imo veel topics geopend over HE en die zijn niet te ontlopen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:05

De enige reden waarom ik door heb dat er HE is komt door dit topic. In bokt Office nog niks gespot :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:11

Anoniem schreef:
LoveUggs schreef:

[ [url=m/jnDeDK.png]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet hoor maar jij hebt zelf ook een topic over HE geopend en als daarin gereageerd wordt staat die ook op de voorpagina. Er zijn nou eenmaal imo veel topics geopend over HE en die zijn niet te ontlopen.

' Ik weet niet hoor' maar als je dat topic leest zie je ook waarom.

Daarnaast; ik volg het EK niet, ga er niet naartoe en zou er ongetwijfeld ook nooit heengaan. De voorpagina staat er nu vol mee.

Bart, ik vind dat we volgespamd worden met topics over het EK. Dan vind ik niet kunnen hoor. Valt onder reclame en spam. Het interesseert me niet dus ik wil dit niet zien. Kan je soms een functie aanmaken waarmee ik kan aangeven dat ik dit soort topics niet meer wil zien?

Ohja, en sommige foto topics bevallen me ook niet. Deze wil ik ook niet zien. Mag ik daar ook een functie voor?

Van een mug een olifant maken dus.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:13

Loveuggs: maar krijg je ook (elk jaar) de vraag of en wanneer je naar het ek gaat?
Want dat valt bij mij onder spam, aangezien het persoonlijk aan mij gevraagd wordt.

Verder vind ik het altijd zo onzinnig om andere meningen belachelijk te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:14

LoveUggs schreef:
[naam] schreef:

Daarnaast; ik volg het EK niet, ga er niet naartoe en zou er ongetwijfeld ook nooit heengaan. De voorpagina staat er nu vol mee.

Bart, ik vind dat we volgespamd worden met topics over het EK. Dan vind ik niet kunnen hoor. Valt onder reclame en spam. Het interesseert me niet dus ik wil dit niet zien. Kan je soms een functie aanmaken waarmee ik kan aangeven dat ik dit soort topics niet meer wil zien?

Ohja, en sommige foto topics bevallen me ook niet. Deze wil ik ook niet zien. Mag ik daar ook een functie voor?

En dan nog de topics van jonge meisjes die advies vragen over jongens. Pff, mij niet gezien. Ook een optie graag?

Kan je t wel tussen aanhalingstekens zetten maar jij bent degene die betweterig moest overkomen met je eerste zin. En ja, als het zou kunnen zou ik graag subfora kunnen blokkeren zodat ik ze niet meer zie. Jij hebt een hekel aan het EK, wij aan HE. Mag zeker niet omdat Bokt daar zo'n grote rol in speelt, gek hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:15

Ik vind het wel heel naief om te stellen dat Bokt geen énkel commercieel belang heeft bij HE en vind het ook wel grappig dat er dan een boktreporter is die het zo heftig verdedigt. :+

Afijn, in theorie, als bokt inderdaad commercieel / financieel gezien geen belang heeft bij HE, dan kunnen we dat toch heen eenvoudig testen? Allemaal de adblocker aan, dan zou bokt in theorie niet meer kunnen bestaan!

Ohja, en het adverteren op bokt met je banner betaal je ook aan Bartels dacht ik. Maarreeehh bokt wint er financieel niets bij...

Het is niet erg als er wel degelijk iets verdient wordt aan horse event of als bokt op die manier grotendeels een bestaan behoudt. Maar wees er eerlijk over, want iedere jan doedel kan informatie aanvragen over een advertentiepakket en dan kom je direct in contact met bartels. (Of dat moet veranderd zijn maar ik gok zomaar van niet)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-17 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:20

LadyMadonna schreef:
Loveuggs: maar krijg je ook (elk jaar) de vraag of en wanneer je naar het ek gaat?
Want dat valt bij mij onder spam, aangezien het persoonlijk aan mij gevraagd wordt.

Verder vind ik het altijd zo onzinnig om andere meningen belachelijk te maken..

Het interesseert me geen ruk of dat aan me gevraagd wordt. Ik negeer het, of ik zeg dat ik niet ga. Simpel. Ik ga niet van die kleine dingetjes een enorm groot probleem maken omdat ik het er niet mee eens ben.

Bokt werkt wat dat betreft nu eenmaal samen met HE, hebben een nauw contact, een eigen programma, logisch dat daar berichten over rond gaan, en dat er het een en ander op de voorpagina staat. Maar als je nu naar de nieuwspagina kijkt, staan daar 2 topics over HE. Phoe phoe, je zou er maar over struikelen.

Waar maken jullie je zo druk om zeg..

En dat snap ik dus echt niet. Dit komt niet omdat ik wel ga, en ik het er wel naar mijn zin heb. Maar dit komt gewoon omdat ik echt totaal niet snap hoe je je daar zo druk over kan maken. Maak je liever druk om iets dat er echt toe doet ipv of een knopje er wel of niet staat, en hoeveel berichten er over HE de ronde gaan.

Ik vind ook wel eens wat vervelend op bokt. Maar dat laat ik ook gewoon gaan.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:22

Anoniem schreef:
LoveUggs schreef:

En dan nog de topics van jonge meisjes die advies vragen over jongens. Pff, mij niet gezien. Ook een optie graag?

Kan je t wel tussen aanhalingstekens zetten maar jij bent degene die betweterig moest overkomen met je eerste zin. En ja, als het zou kunnen zou ik graag subfora kunnen blokkeren zodat ik ze niet meer zie. Jij hebt een hekel aan het EK, wij aan HE. Mag zeker niet omdat Bokt daar zo'n grote rol in speelt, gek hoor.

Ik wil niet betweterig overkomen. Het gaat me om de hele discussie die nergens over gaat :+

Ik heb het er wel naar mn zin, vind het wel leuk. Dat mag een ander niet vinden, maar waarom een enorme heisa over een knopje dat er wel of niet zit :+