Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar om even over de foto's te hebben.....mooie foto's maar de fries is geen paardje voor mij maar vindt hem wel mooi om te zien.
Citaat:Niet boos worden maar ik zou nou nooit een arabier willen hebben of elk ander paard met zo'n soort karakter. Je moet kijken naar wat wil ik en wat past bij mijn karakter dus in mijn geval niet zoiets. Al is Woestein een vrij pittige Haflinger en vrij luxe in bouw, maar wel weer heerlijk eigenwijs afentoe in omgang (net zijn baasje die vindt dat ze makelijk die wedstrijd sport in kan en heel veel lol zal beleven maar zeer zeker ook serieus aan de gang is en gaat). ook hoef ik geen Fries (zeker hier in Friesland) zie je ze hier regelmatig op wedstrijden, dus niets appart meer, en ik vind ze niet bij mij passen.
En voor de rest....ja moet ze dan toch eens van dicht bij leren kennen en eventueel eens op ze moeten rijden dan kan ik pas echt beslissen van ja of nee.
Joaltijd schreef:Ik schaam me voor dit topic: Joaltijd @ [BB] Welke vogel heb ik gezien?!
Bokkers dachten op een gegeven moment dat ik maar wat had verzonnen
En nog steeds weet ik niet wat voor vogel het washeb een vermoeden, een jong waterkipje.. maar of dat zo is
Chocopasta schreef:...
En de meest spraakmakende roddel ooit op de basisschool:Citaat:dr ging laatst een VETTE roddel op school over de JUF ( gniffel gniffel ) ze zou namelnlijkgezegd hebben dat er een tje op school een vette pens had. Nou, haar kennende zou dat best kunnen
...
Citaat:ik had het gehoord!
echt zoooo sneu, en ik snap dat manege's sinterklaasen geen paard meer willen uithuren, want de meeste kunnen niet eens rijden en willen dat paardje dan een hele dag
echt zooo sneu