Ik heb hier ook al heel lang last van. Na het verwijderen van mijn browser historie en cookies + virusscan over mijn Samsung Galaxy s6 is het een tijd weggeweest, maar sinds gister middag weer in volle kracht terug. Kreeg er net zelfs 1 toen ik dit topic wilde openen.
Ik wordt vaak doorgestuurd naar een "uw WhatsApp is verlopen" pagina zonder dat ik klik. Ook via mobiel overigens. Pagina is amper te sluiten. Is zo'n advertentie waar je telefoon van gaat vibreren.
Het (bloed) irritante is dat ik die popup na de 29e niet meer te voorschijn heb gekregen. Dat maakt het blokkeren bijzonder lastig in dit geval Ik blijf verder speuren
zonnebloem18
Geplaatst: 04-01-16 13:13
Ga even wat rondklikken op diply.com dan heb je ze zo weer, Bart
Is bij mij juist nog niet gebeurd op bokt alleen via facebook en andere site's, als ik via facebook een artikel aanklik kan ik die niet eens lezen want die notificatie wil niet uit beeld...
Goede nieuws maar eerst... Ik heb net (eindelijk) weer een keer zo'n popup op m'n leentelefoon gekregen. Die banner is gevonden, gemeld en als het goed is binnen nu en heel weinig tijd geblokkeerd
Het slechte nieuws is dat de banner dit keer niet via Google binnenkwam maar via een ander advertentienetwerk Voelt een beetje als dweilen met de kraan open.
Het is in ieder geval positief dat er snel wordt ingegrepen zodra we een popup spotten. Het vervelende is alleen dat na iedere blokkade die popups weer ergens anders vandaan lijken te komen. Overigens wel soort van prettig om te lezen dat ook een grote site als Dailymotion maar ook AD.nl hier last van heeft. Die sites staan over het algemeen hoger op de prioriteitenlijst bij b.v. een Google dan Bokt.nl. Hopen dat ze wat harder gaan lopen om hier permanent een einde aan te maken dus.
Mailtje sturen naar de Telegraaf is op zich wel een plan. Een Telegraaf.nl of AD.nl die klaagt bij Google maakt meer indruk dan wanneer wij dat doen...