Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 01:21

Inmiddels zijn alle 5 de ITP mods online geweest. Dus verklaring zal zo wel komen......

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 07:16

Nou vind het inderdaad opvallend lang stil blijven.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 07:53

Graag wil ik jullie geduld vragen. De moderators zijn vrijwilligers en hebben naast Bokt ook nog een eigen leven. Daarnaast is het ook voor ons vakantie tijd waardoor een aantal moderators afwezig waren. Zij zijn tot diep in de nacht bezig geweest met de betreffende topics.
Vandaag zal helderheid gegeven worden wat er met het topic gaat gebeuren, want de besluitvorming is bijna rond, maar ook hier geldt moderators hebben ook nog werk naast dit vrijwiligerswerk, en bazen vinden het niet fijn als onder werktijd gebokt wordt.

Verder ga ik mee met de post van Uriëlle waarin ze schrijft dat juist alle partijdigheid vermeden wordt door met meerdere moderators besluiten te nemen. Diegene die personen kennen houden zich afzijdig van besluitvorming in de meest brede zin van het woord.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:31

Urielle schreef:
(....) Op een van mijn fora, ik dacht WD-V, loopt een topic over wanneer je klaar bent om B te starten (waar de discussie trouwens prima had gepast mits er niet op de man gespeeld wordt), terwijl RIJ-ITP helemaal geen discussieforum is.

Maar: Had het topic dan niet verplaatst moeten worden naar WD-V? Of had een MOD een verwijzing moeten maken naar dat topic met het verzoek om daarna ontopic verder te gaan in het originele topic? Er waren hier meer mogelijkheden dan alleen een slotje.

En geloof me, zelfs met de foeifunctie kom je er niet onderuit om dingen toch te zien

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:44

Tsjonge tsjonge, nu al twee mods die bij voorbaat langskomen om het paadje schoon te vegen! 'Integer, naar eer en geweten', het riedeltje van 'eigen leven, vrijwilligers, werk, vakantietijd'.. hoe vaak hebben we dat al niet gehoord? En ook mooi: 'overleg tot diep in de nacht' - het lijkt wel een kabinetscrisis :))

Och dames... soms werkt het gewoon beter om toe te geven dat je je hebt laten misleiden door de storm van verontwaardigde rode uitroeptekens, even slikken en sorry zeggen !

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:46

Jannepauli schreef:
Tsjonge tsjonge, nu al twee mods die bij voorbaat langskomen om het paadje schoon te vegen! 'Integer, naar eer en geweten', het riedeltje van 'eigen leven, vrijwilligers, werk, vakantietijd'.. hoe vaak hebben we dat al niet gehoord? En ook mooi: 'overleg tot diep in de nacht' - het lijkt wel een kabinetscrisis :))

Och dames... soms werkt het gewoon beter om toe te geven dat je je hebt laten misleiden door de storm van verontwaardigde rode uitroeptekens, even slikken en sorry zeggen !

:j

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:50

Lijkt me dat er juist iets mis is mocht er zolang overleg zijn. De regels zijn gewoon simpel lijkt mij. Bij andere bokkers worden er ook geen uitzonderingen gemaakt.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:50

Jannepauli schreef:

Precies.
En inzien dat de ts van dit topic dus gelijk heeft.
Een duidelijker voorbeeld er niet voorbij kan komen dan nu.

Meten met 2 maten mag niet zeggen de mods dan.
Er meisje dat in verdriet op het account van moeders post wordt even met de grond gelijk gemaakt.
Twee hoge bomen die zelf met commentaar ook altijd klaar staan worden geholpen.

Maar meten met twee maten. Nee hoor dat mag niet.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:51

Waarom zouden ze sorry moeten zeggen? Volgens mij zijn mods aan niemand verantwoording verplicht buiten het team. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:53

Zij zijn toch diegene die slotjes plaatsen. Ja als dat gebeurt is verantwoording echt normaal.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:55

Als de Mods tot diep in de nacht bezig waren met deze kwestie, was het imo netter geweest (of geloofwaardiger voor sommigen) als zij zelf hier een bericht hadden geplaatst met 'hi jongens, we zijn er druk mee bezig, zo snel mogelijk komt de uitslag er aan'

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:55

Waarom zouden ze verantwoording aan jullie af moeten leggen?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:57

Zonder Bokkers geen bokt Amanda.
Als ze dan wazige slotjes zetten mag daar zeker uitleg over komen.
Dat hoort bij fatsoen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:00

Amanda schreef:

Waarom moet Rutte verantwoording afleggen voor al die miljarden naar Griekenland?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:01

Omdat dat uiteindelijk om ons geld gaat. Hier is er volgens mij geen sprake van een platform wat van ons allemaal is ;)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:02

Amanda schreef:

Ik wist niet dat bokt een dictatuur was :x

Tillie20

Hahaha, Rutte is nou niet echt de beste vergelijking ooit. Ik vind feitelijk niet dat ze echt verantwoording hoeven af te leggen, maar fatsoenshalve zou het wel wenselijk zijn :j

Daihyo

Zonder Bokt geen bokkers Bruintje :)
Alles mag, maar waarom? Uitleg ja (maar ook dit is geen verplichting, maar wel netter zoals Jennifuur zegt). Sorry zeggen en verantwoording afleggen? Nee. Zijn hele verschillende dingen.
En over fatsoen gesproken, na dergelijke uitspraken richting het team is fatsoen ook het discussiëren waard denk ik. Fatsoen en respect dient van 2 kanten te komen.

En miljarden gemeenschapsgeld naar Griekenland is wel iets anders dan een slotje op een paardenforum denk ik :=
Zoals al eerder genoemd, we hebben het hier niet over een kabinetscrisis...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:03

Nja bokt heeft altijd gezegd dat ze open willen zijn etc etc etc. Waarom doet ze dat nu niet dan? Het enige wat nu gebeurt is het verschuilen achter 'ja op mijn fora doe ik zus en zo'. Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:04

Wie zegt dat ze niet open zijn? Zoals pien_2010 zegt zal er vandaag een uitleg komen. Die is er simpelweg nog niet, maar komt wel.
Maar een uitleg is wel heel iets anders dan verantwoording afleggen en sorry zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:14

Ach hou toch op zeg.
Het zijn toch ook altijd dezelfde bokthola's, die er als de kippen bij moeten zijn, om vanaf foto's denken te kunnen gaan bepalen, wat verkeerd ligt, kapot is aan paard zelf, of hoever dat de mishandeling wel niet gaat. En goh, gek hè, dat die zelf nooit zelf foto's tonen? Om over de vele meelopers nog maar te zwijgen.
Iets over beste stuurlui staan aan wal enzo.
En dan oprecht beledigd zijn, als een ts niet gelijk opspringt en exact gaat doen wat de blatende kudde roept, schreeuwt en op vaak betweterige toon eist.

Zie het eens andersom: als dat soort mensen niets meer posten, heeft het gross hier op bokt ook niets meer om over te mauwen...

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:17

ohjajoh6 schreef:
Ach hou toch op zeg.
Het zijn toch ook altijd dezelfde bokthola's, die er als de kippen bij moeten zijn, om vanaf foto's denken te kunnen gaan bepalen, wat verkeerd ligt, kapot is aan paard zelf, of hoever dat de mishandeling wel niet gaat. En goh, gek hè, dat die zelf nooit zelf foto's tonen? Om over de vele meelopers nog maar te zwijgen.
Iets over beste stuurlui staan aan wal enzo.
En dan oprecht beledigd zijn, als een ts niet gelijk opspringt en exact gaat doen wat de blatende kudde roept, schreeuwt en op vaak betweterige toon eist.

Zie het eens andersom: als dat soort mensen niets meer posten, heeft het gross hier op bokt ook niets meer om over te mauwen...

Je hebt zeker in bepaalde mate gelijk en ik snap helemaal wat je bedoeld. Maar ik denk dat de waarde van zo'n opmerkingen vaak onderschat wordt. Er is vaak ruimte voor verbetering en als dat aangekaart wordt is dat meer dan prima. Ik denk dat de waarde van een forum zoals Bokt enorm achteruit gaat mocht er niet meer zo'n reacties geplaatst mogen worden. Niet alle reacties hoeven positief te zijn imo, maar wel graag onderbouwd :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:18

Zonder Bokkers is bart toch zijn inkomen kwijt Amanda.
Dus jou omdraaien van mijn zin gaat niet op. :)

Als ze echt Open waren hoeft er geen dag vergaderd te worden hoe ze een politiek correct antwoord in elkaar moeten gaan zetten.

Want met maar op dat gaat er komen.
Uitgebreide tekst maar zonder echte inhoud.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:19

Het lijkt me sterk dat Bart helemaal van Bokt kan leven hoor, ik denk dat je dan grof overschat hoeveel zo'n site opbrengt :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:22

Tillie20 schreef:
Het lijkt me sterk dat Bart helemaal van Bokt kan leven hoor, ik denk dat je dan grof overschat hoeveel zo'n site opbrengt :')

En de kosten (ja die zijn er ook zeker) onderschat.