Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Dit gaat omdat het hier om een mod gaat. Wat hierboven voorgesteld wordt is de mogelijkheid je eigen berichten te verwijderen, dus niet die van anderen of hele topics.
Kuggur schreef:Slina schreef:Vind het ook geen optie dat gebruikers het zelf kunnen doen. Dan krijg je wat je nu al ziet, in plaats van de OP leeghalen, gaat gewoon het hele topic weg.
Dit gaat omdat het hier om een mod gaat. Wat hierboven voorgesteld wordt is de mogelijkheid je eigen berichten te verwijderen, dus niet die van anderen of hele topics.
bromfiets schreef:Misschien moet ik toch maar voor mod solliciteren dan? Kan ik ook gaan gummen...
Er staat een opmerking van een andere bokker over mij dat ze liever had gehad dat een zelfmoordpoging was gelukt omdat ik haar kerst had verpest. En ondanks dat dat account geanonimiseerd is en ze onder een andere naam verder is gegaan staat die opmerking nog steeds op het wereldwijde web.
Opmerkingen over je eigen kunnen vind ik van een ander kaliber en als ze inderdaad zelf aan het gummen is gegaan vind ik geen consequenties er aan hangen not done.
bromfiets schreef:Er staat een opmerking van een andere bokker over mij dat ze liever had gehad dat een zelfmoordpoging was gelukt omdat ik haar kerst had verpest. En ondanks dat dat account geanonimiseerd is en ze onder een andere naam verder is gegaan staat die opmerking nog steeds op het wereldwijde web.
Maartje1990 schreef:join the club! Ik moest mezelf maar in een trapgat gaan hangen en die bokker zou m'n opgerwarmde lijk wel begraven. Beste bokker bokt nog steeds vrolijk rond onder datzelfde account.
Tieneke schreef:Dus het is ook extra uit de Mesthoop verwijderd? Kwalijke zaak voor het vertrouwen tussen team en gebruikers.