Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:xxCYNNxx schreef:Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.
Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen
Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.
Amaris schreef:Jaaaaa Lonneke! Die was het! Hehe ik kan weer slapen. Hoe is het met haar? Komt zij nog wel eens op bokt?
Amaris schreef:Nikass schreef:Het verhaal van een bokker - ik weet echt niet meer wie - die haar paard sochtends liggend in stal vond, badend in het bloed. Paard had de dag ervoor een trap gehad op de wei, maar leek niks ernstigs. Bleek dus toch een breuk te hebben gehad in een been en daar snachts doorheen gezakt. Ik heb het verhaal huilend zitten lezen. Ze beschreef hoe het paard haar wanhopig aankeek, maar er was niets meer voor het arme dier te doen.
Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.
Dit weet ik ook nog. Die bokker is op stal gaan kijken omdat ze voelde dat er iets niet in orde was. En toen vond ze haar paard... oohh dat was een triest verhaal..
Jet schreef:Dat nieuwe longeerongeluk is dit: [VVDD] Hoe mijn leven in 1 klap een nachtmerrie werd... . Dat is dus niet dat topic van dat paard in training die met longeren viel en blind was. Wel een vreselijk naar ongeluk!
Eigenlijk ken ik de meeste topics wel die hier genoemd worden, maar die van Dorine en Amsterdam30 steken er voor mij wel bovenuit.
Liksteen schreef:Jet schreef:Dat nieuwe longeerongeluk is dit: [VVDD] Hoe mijn leven in 1 klap een nachtmerrie werd... . Dat is dus niet dat topic van dat paard in training die met longeren viel en blind was. Wel een vreselijk naar ongeluk!
Eigenlijk ken ik de meeste topics wel die hier genoemd worden, maar die van Dorine en Amsterdam30 steken er voor mij wel bovenuit.
Heb je een link van die twee?
Jolien87 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal dat blind werd na achterover te zijn geklapt tijdens het longeren.