welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:21

Ja Joy weet ik ook niet goed.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:30

anneliesdj schreef:
xxCYNNxx schreef:
Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.

Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen

Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.

Pffff dat heb ik nooit zo mee gekeken heb zelfs nog foto's van "familie" van het paard naar haar gemaild.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:57

Hele topic gelezen maar wat een verhalen komen er voorbij zeg. :oo
Het enige verhaal wat mij nog bijstaat wat ik vanaf het begin al volgde, was dat topic over bietjuh (Bianca).

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 02:06

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 07:27

Amaris schreef:
Jaaaaa Lonneke! Die was het! Hehe ik kan weer slapen. Hoe is het met haar? Komt zij nog wel eens op bokt?

Laten we zeggen dat het met Lonneke nog hetzelfde is als voorheen toen ze nog op bokt kwam, met goede momenten en slechte momenten.
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor haar ook altijd wel zo zal blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 07:39

Lonneke idd!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:53

Amaris schreef:
Nikass schreef:
Het verhaal van een bokker - ik weet echt niet meer wie - die haar paard sochtends liggend in stal vond, badend in het bloed. Paard had de dag ervoor een trap gehad op de wei, maar leek niks ernstigs. Bleek dus toch een breuk te hebben gehad in een been en daar snachts doorheen gezakt. Ik heb het verhaal huilend zitten lezen. Ze beschreef hoe het paard haar wanhopig aankeek, maar er was niets meer voor het arme dier te doen.

Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.

Dit weet ik ook nog. Die bokker is op stal gaan kijken omdat ze voelde dat er iets niet in orde was. En toen vond ze haar paard... oohh dat was een triest verhaal..

Ik heb het weer opnieuw gelezen en de tranen liepen weer over mijn gezicht. Zo machteloos moeten accepteren dat een da niets meer kan doen en je paard zo verliezen...
Benieuwd hoe het nu met die bokker is, ze kon het toen niet verwerken, wat ik heel goed begrijp.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:56

Ik heb niet zo heel snel tranen maar bij dat topic inderdaad ook. Het was ook zo indringend geschreven...

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:18

Ja, hier kan ik Lesleylady ook aan toevoegen inmiddels (en helaas), die door een vreselijk ongeluk haar nog longe paard zo plotseling moest verliezen 9is nog lopend topic).

Maar ook schoot mij weer de bizarre geschiedenis rond de Westernhengst Jetalito Jet Set te binnen, die van een bekende westernamazone was, die daar op een dag dood en bebloed naast de hengst in de rijbak lag.
Er werd toen beweerd dat het paard het gedaan zou hebben wat velen al totaal niet geloofden,en de vriend van de amazone was toch verdacht. Maar ging indertijd vrijuit. Inmiddels is er een nieuw onderzoek naar de ware toedracht lopende, aangezien nieuwe onderzoek heeft uitgewezen dat hpaard het ook helemaal niet gedaan kan hebben... maar dat zij vermoord moet zijn... dat onderzoek loopt nog.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:36

Dat longeerongeluk waar het nu over gaat, is dat dat ongeluk van dat paard wat viel en blind was of is het wat anders?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:47

Nee, dat longeer ongeluk dateert van gisteren. dat topic loopt nog, het paard viel plotseling dood neer.

Het paard dat blind werd is veel langer geleden, het betrof een jonge merrie die ter belering naar een stal in het Noorden was gebracht, waar men het kort nadat het aan de mond geholpen was (tandarts) aan de longe achterover heeft laten klappen/getrokken, waarna de merrie blind bleek te zijn geworden .
dat is een veel ouder topic, waarvan ik de link niet meer kan terugvinden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:48

Ja dat topic ken ik ook wel, heb je er een van die van gister?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:51

friendly heeft die link op de vorige pagina, 2e post van boven al geplaatst.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:52

Iemand de link van het topic van dat bebloede paard?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:52

Dat nieuwe longeerongeluk is dit: [VVDD] Hoe mijn leven in 1 klap een nachtmerrie werd... . Dat is dus niet dat topic van dat paard in training die met longeren viel en blind was. Wel een vreselijk naar ongeluk!

Eigenlijk ken ik de meeste topics wel die hier genoemd worden, maar die van Dorine en Amsterdam30 steken er voor mij wel bovenuit.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:53

Jet schreef:
Dat nieuwe longeerongeluk is dit: [VVDD] Hoe mijn leven in 1 klap een nachtmerrie werd... . Dat is dus niet dat topic van dat paard in training die met longeren viel en blind was. Wel een vreselijk naar ongeluk!

Eigenlijk ken ik de meeste topics wel die hier genoemd worden, maar die van Dorine en Amsterdam30 steken er voor mij wel bovenuit.

Heb je een link van die twee?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:59

je weet dat bokt gewoon een zoekfunctie heeft?
[MWS] HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Voor Dorine typ je in google Dorine Bokt en dan krijg je een hele lijst aan topics. Dorine was niet in 1 topic samen te vatten...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:09

Liksteen schreef:
Jet schreef:

Heb je een link van die twee?

Ik zou inderdaad gewoon zelf even zoeken in plaats van elk bericht quoten en om een link te vragen...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:13

Ik heb gezocht, niks kunnen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:04

Amsterdam30/SuperGirl.... Ik heb haar nooit gekend en lees het nu pas...maar wauw kippenvel, een warm gevoel en tranen met tuiten.
Zij is overleden op mijn verjaardag....

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:46

Liksteen schreef:
Ik heb gezocht, niks kunnen vinden.

Als je zoekt kan dat het beste door via google te zoeken met de woorden waar je op wil zoeken en het woord bokt erbij. Als je in bokt op de zoekfunctie amsterdam30 invoert krijg je niks, via google wel.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:47

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:49

Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal dat blind werd na achterover te zijn geklapt tijdens het longeren.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:54

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:55

in google "site:bokt.nl" intypen dan krijg je alleen bokt resultaten te lezen :)