Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het zijn maar woorden! Dit is eigenlijk hetzelfde wat er op basisscholen gebeurt tegenwoordig. Moeilijke kinderen die onrust stoken mogen niet op hun plek gezet worden, want dan komen pappie en mammie de juf wel even duidelijk maken dat ze wat liever moet zijn voor hun lieftallige rotblaag.
Santos_05 schreef:Volgens mij helpt het ook nog als volwassenen niet per ongeluk (door "laatste posts") bij de Young Riders komen, al zou het maar 20% van de leden daar weg houden.
Daarnaast de Groene balk in de OP en het bewust zijn of je post iets toevoegt aan het topic (alleen in het informatieve deel van Bokt, niet in de HK's enz) dan zou je al een stap maken.
Al denk ik niet dat je het overgrote deel bereikt, maar als het het niet probeert....
Sammyoo schreef:SaskiaKa, hier heb ik me ook vaak over verbaasd. Die kinderen zijn makkelijke prooien voor ouderen. Ik vind het regelmatig tegen het pesten aanzitten en tem altijd als ik het zie.
Doanique schreef:Idee!
Alle jonge mensen (tot 12? 16?) komen op het jeugdhonk als ze bokt openen. Ze kunnen nog wel op het andere gedeelte van bokt zoals ze nu kunnen maar alleen hun voorpagina is ver-jeugdigd. Dan heb je ook minder kans dat ze topics verkeerd plaaten bij volwassenen.
Elke volwassene die een topic opent dat op JH staat krijgt een popup: Let op, je bevindt je op het jeugdhonk. Zo weten ze sat ze met jongeren te maken hebben...