Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:32

Tuurlijk zijn zulke pb's ongewenst. Ik zou ook wel ff zoiets hebben van ' :? ' maar..

De modjes hebben aangegeven welke actie ondernomen kan worden, bieden een oplossing en dan zou het klaar moeten zijn. Je ongenoegen is geuit, modjes hebben een hand toegereikt door uit te leggen wat ze kunnen doen, dan zou dat hele gedoe met vunzige pb's toch opgelost moeten zijn?

Bokt is net zoals heel internet openbaar. Je hebt geen controle over wat degene aan de andere kant jou stuurt. Maar je kunt er wel wat tegen doen of laten doen in dit geval.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:32

Jolliegirl schreef:
Doet dat er toe hoeveel pb's?
3 teveel iig... met vuile vunzige inhoud en vragen om naaktfoto's en handelingen....
Kan helaas niets meer doorsturen want heb alles eruitgeknikkerd.. direct..

Oh how convenient. Ik geloof er geen snars van.

Jolliegirl is gewoon aan het trollen, en succesvol ook nog gezien het aantal replies.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:34

Jolliegirl schreef:
Ik vind een datinggedeelte anders dan bijvoorbeeld links..of leven zonder paarden...

Maar het hoofddoel is niet daten, maar gewoon gezelligheid, net als in alle HK topics.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:34

Smee__ schreef:
Het staat mij tegen dat mij verzocht wordt anders te doen omdat er een tweaker meeleest. In een havo eindexamen topic. Ik weet niet of die op foto's zit te azen ofzo maar er komen hooguit foto's van kleding of paarden voorbij hoor :Y) En ik snap dat er vrij weinig aan gedaan kan worden, en ik snap dat er mensen zijn die het allemaal hartstikke leuk vinden, maar er zijn net zo goed mensen die er geen hol aan vinden. :)

Prima dat je het geen hol aan vindt. Anderen vinden dat wel. Láát elkaar lekker :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:35

Jolliegirl schreef:
Meerdere redenen waarom ik aardig klaar ben met bokt zo nu en dan.
Laat me mijn mening hebben.
Ik vind een datinggedeelte anders dan bijvoorbeeld links..of leven zonder paarden...
3 teveel iig... met vuile vunzige inhoud en vragen om naaktfoto's en handelingen....

Misschien ben ik wat te snel met mn mening...maar zulke pb's zijn gewoon echt onewenst!

Stel dat ze er een apart gedeelte voor maken dan ben je niet verplicht om daar te kijken/lezen/reageren..

Als je er zo klaar mee bent dan is het heel simpel volgens mij:
:evaw:

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:36

Knoffer schreef:
Jolliegirl schreef:

Maar het hoofddoel is niet daten, maar gewoon gezelligheid, net als in alle HK topics.

Waarom dan die mooie date reclame op vn??

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:36

Dat was de grap :+ die nu een eigen leven is gaan leven.
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 03-04-13 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:37

Ik heb daar een heel handige oplossing voor. Ik heb bijvoorbeeld niets met het Westernforum. Ik heb de uitvinding van de eeuw gedaan: Westerntopics negeren. :D :D

En die 'reclame', dát was nou de 1aprilgrap.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:37

Ik heb geen tweaker gesproken, maar alvast kostelijk gelachen met dit topic.
We zetten onszelf weer geweldig voor schut.

Ik ben alvast voor: alle mensen zijn voor mij welkom op dit forum.
Zolang ze de regels eerbiedigen, dat spreekt voor zich, maar dat geldt ook voor bokkers met paard...

Waarom zou een tweaker niet gezellig mee kunnen posten in volgende onderwerpen?
[BB] Zwaar verwaarloosde hond gevonden in Sloterpark
[STW] Hoe leren jullie?
[LZP] Waar sparen jullie voor?
[PP] Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II
[MW] Dystrofie, de kreupelen kletsen door (deel 2)

Of hier komen helpen?
[SGW] SGW Westerbork 13/14 April (ook nog vrijwilligers gezocht)

En zoals het boktteam heeft aangegeven is het trage bokt een onverwacht, ongewenst neveneffect en werken ze eraan om dat op te lossen. Schouderklopje hiero voor Bart!

En voor de mensen die nog steeds ervan overtuigd zijn dat mannen met EVENTUELE bijbedoelingen (ik bedoel dus geen perverten!) hier totaal niet welkom zijn, ik denk dat we dan ook 10% van onze eigen leden moeten bannen wegens rammelende eierstokken. Dit al vergeten? [HK] Hey! Ik ben Wes, en nieuw hier!

Roosch

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:38

Biedt het Boktbeheer eindelijk een oplossing voor alle hordes gillende Boktmeiden die zich storten op een arme, zielige kerel die zich voorstelt op WWW, is het nog niet goed.
:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:38

Jolliegirl schreef:
Meerdere redenen waarom ik aardig klaar ben met bokt zo nu en dan.
Laat me mijn mening hebben.

Misschien ben ik wat te snel met mn mening...maar zulke pb's zijn gewoon echt onewenst!

Maar er is helemaal geen apart datinggedeelte op Bokt. Er is een huiskamertopic waarin gewoon lekker gekletst wordt zoals in ieder ander huiskamertopic. Alleen de mannenratio ligt hoger. Daar heb je toch geen last van verder?

Die PB's horen niet, daar is iedereen het over eens, dus dat is verder lijkt me geen issue meer, dat is afgehandeld.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:39

Eigen leden doen idd net zo hard mee als er weer een mannentopic geopend is...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:39

Daar is ook een logische verklaring voor: Hormonen. Boys and girls like each other.
Maar goed ook, anders zouden wij er nu niet zijn. :+

Bokt.. het is net de normale wereld af en toe.. :n

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:39

Het zou verboden moeten worden!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:40

Roosch schreef:
Ik heb daar een heel handige oplossing voor. Ik heb bijvoorbeeld niets met het Westernforum. Ik heb de uitvinding van de eeuw gedaan: Westerntopics negeren. :D :D

Negeren... Ne-ge-ren... Goed idee :D.

En de eerste die neger-en leest, krijgt een schop onder de kont :D.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:41

Van maat 42 zeker?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:42

ik vind het ook echt niet tof!.

ik ben via FB en prive mail benaderd..

en heb echt iets van rot op!
ik heb een vriend ben heel gelukkig..
en ook ik kreeg een mail met vragen en beschrijvingen van handelingen..
en ook meer dan 1 via bokt zelf ben ik niet benaderd maar er werd wel vermeld ja ik zag je profiel op bokt bla bla..

ook ik heb zo iets van daaag bokt!
beetje jammr alleen dat ik met een groep bokkers weg ga en dan is bokt eeb centraal makkelijk comunicatie punt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:42

Jolliegirl schreef:

Dus? Leven en laten leven een optie? Je hebt nu toch geen gezeur meer met Tweakers of als Tweakers verkleedde FOK!ers?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:44

japielover schreef:

en ook meer dan 1 via bokt zelf ben ik niet benaderd maar er werd wel vermeld ja ik zag je profiel op bokt bla bla..

beetje jammr alleen dat ik met een groep bokkers weg ga en dan is bokt eeb centraal makkelijk comunicatie punt

En je profiel hadden ze niet gezien zonder B&B? Wellicht waren ze er anders ook geweest.
En nogmaals: er zijn veel mensen van fokt die wilde stoken. Aardig gelukt denk ik. :7

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:44

_San87_ schreef:
Roosch schreef:

Ja hè hè, ik had het nog niet gelezen, maar zodra je met lettergrepen en klémtóón aankomt, denk ik al aan neger-en.

En ik maar steeds alle nieuwe topics en alle nieuwe posts lezen, had niet eens meer tijd om paard te rijden |(

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:45

Ik kan me er niet druk om maken, bokt heeft veel meer leden die eigenlijk niets met paarden hebben.
Sommige posten alleen maar op beestenboel etc etc.
Enne voor het technische gdeeltekuunen deze tweakers weleens een aanwinst zijn voor bokt.

Ook zal ik me echt niet een ander post gedrag krijgen doordat de Tweakers er nu zijn, sowieso zullen die mij niet snel lastigvallen met pb's. Ben de verkeerde doelgroep (te oud, hoog zwanger en woon te ver weg).
Wat ik veel erger vind is dat bokt nog weleens echte viezeriken aantrekt en dat je dan pb's ontvangt of je niet met je vieze rijlaarzen over iemand heen wil lopen en dat deze persoon ze dan voor je schoon likt (ja dat is me echt overkomen).
Voordeel is dat een pb zo verwijdert is en dat het erg gemakkelijk is om personen te negeren.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, al is mijn advies, negeren die handel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:45

foxy80 schreef:
Van maat 42 zeker?

Zo groot zijn m'n voeten niet :D.

japielover schreef:

Dus als ik het goed heb ontcijferd heeft iemand je niet via Bokt benaderd, maar via een ander medium. En je hebt de ongewenste berichten wel aangegeven?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:46

Knoffer schreef:
_San87_ schreef:

Ja hè hè, ik had het nog niet gelezen, maar zodra je met lettergrepen en klémtóón aankomt, denk ik al aan neger-en.

En ik maar steeds alle nieuwe topics en alle nieuwe posts lezen, had niet eens meer tijd om paard te rijden |(

De horror ;(! Daar komt m'n maatje 39 onder je kont, trouwens.

:D.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:47

Jolliegirl schreef:

Et voilà! Wie zonder zonde is werpe de eerste steen! (niet op jou persoonlijk, doel op de manhuntende bende die telkens over nieuwe mannelijke leden heen galopeert)

Japielover, MELDEN! Trouwens, je kan ook op fb instellen dat je geen berichten wil ontvangen van mensen die je niet als vriend hebt geaccepteerd. En je privémail zal dus ergens online te vinden zijn, dat heb je hier ook weer geleerd.

Als je online komt, loop je risico' s. Er waren hier ook klachten over perverten op mp. Die gingen aanbieders van rijbroeken mailen dat ze die broeken en eventueel ondergoed ONGEWASSEN voor goed geld wilden overnemen...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:48

Knoffer schreef:
Jolliegirl schreef:

Jolliegirl schreef:
Waarom dan die mooie date reclame op vn??

Omdat het bij de grap hoorde misschien? :')