ik weet wat de grap is namelijk................................ er is geen grap maar jullie blijven ervoor op whaha
Ik ga nu slapen... Nog even kijken.. Nee nog geen grap.. Dan ga ik nu slapen.. Nu.. Nee nu! straks dan?
Nee het topic was net echt weg en nu is het er weer? Als dit nu niet echt is ben ik gek aan het worden
just_kiki schreef:EmmyJoycee schreef:Wanneer komen we er nou eigenlijk achter? Als de tandenfee komt? Ik denk het...Dat duurt nog wel even
Die mods lachen zich dood omdat wij 100 keer per minuut dit topic refreshen en heel bokt afstruinen naar hints
k_m schreef:Nee het topic was net echt weg en nu is het er weer? Als dit nu niet echt is ben ik gek aan het wordenJe kunt beter even je ogen poetsen ipv je tanden
EmmyJoycee schreef:just_kiki schreef:Als de tandenfee komt? Ik denk het...Dat duurt nog wel even Tot we een tand onder ons kussen leggen, doordat tie zo rot is geworden van de koffie
k_m schreef:Nee het topic was net echt weg en nu is het er weer? Als dit nu niet echt is ben ik gek aan het wordenwWAAR WAAR WAAR
N0a schreef:k_m schreef:Nee het topic was net echt weg en nu is het er weer? Als dit nu niet echt is ben ik gek aan het wordenJe kunt beter even je ogen poetsen ipv je tanden pff het word me teveel
just_kiki schreef:EmmyJoycee schreef:Ik denk het...Dat duurt nog wel even Tot we een tand onder ons kussen leggen, doordat tie zo rot is geworden van de koffie Ik denk het wel jaa inderdaad !
Maureen95 schreef:k_m schreef:Nee het topic was net echt weg en nu is het er weer? Als dit nu niet echt is ben ik gek aan het wordenwWAAR WAAR WAARJij hebt het ook gezien he????
_coquette_ schreef:Mischien moeten we geld inzamelen om de modjes om te kopen zodat ze gaan praten Beter tanden verzamelen
_coquette_ schreef:Mischien moeten we geld inzamelen om de modjes om te kopen zodat ze gaan praten Moet je niet bij Richard zijn, dat hadden we al geprobeerd