chevax schreef:Ik vind dat de mensen die het hardst roepen om "pittige discussies" (geweldig gevonden andere omschrijving voor zo hard mogelijk op een ander inhakken waarbij je zelf alle gelijk van de wereld hebt) juist in dit topic al deels laten zien waarom dat niet kan. Als een mod iets uit probeert te leggen, wordt er door sommige mensen meteen met "nee, want" of "nee, maar" gereageerd. Tolerantie komt ook van twee kanten; een ander kan in een discussie ook wel eens gelijk hebben.
Aan de kant van de mods zullen dingen te verbeteren zijn, aan de kant van de gebruikers zullen dingen te verbeteren zijn. Als we het daarin al met elkaar eens zijn, zijn we al een heel eind. Als je echter er vanuit gaat dat het team hele dagen niets anders te doen heeft dan in heksenkring bij elkaar zitten en bespreken wie wat nu weer eens dwars gaan zitten of voodoopoppetjes in elkaar knutselen, heb je het gewoon mis, of je dat nu wel of niet wilt geloven.
Volgens mij was ik ook één van de mensen die het had over pittige discussies dus ik voel mezelf hier even door aangesproken.
Waar laten mensen zien waarom ze dat niet kunnen? Waar hak ik in op een ander?
Deze opmerking vind ik persoonlijk nogal kort door de bocht en dan heb je het zelf over tolerantie van beide kanten. 
Misschien begrijp ik je verkeerd, dan hoor ik het graag. 
Ik sta namelijk echt wel open voor het feit dat een ander het wel eens aan het juiste eind kan hebben in een discussie.