ShamalArabs schreef:Ik denk dat het eigenlijk heel simpel te verwoorden is. Je plaatst een opmerking die sarcastisch is, iemand stoort zich eraan en temt, mod agrees en waarschuwt. Je plaatst dezelfde opmerking in een ander topic, niemand stoort zich eraan of niemand heeft zin om te temmen, er komt geen tem, geen mod die er naar kraait en je komt met exact dezelfde opmerking gewoon weg.
dat is toch hetzelfde als met te hard rijden of geen gordel om. Als ze niet controleren krijg je geen bekeuring. Staat er flitspaal ben je de sjaak.
Dat houd je toch altijd?
Citaat:
Daarnaast zijn natuurlijk nog topics met gevoelige inhoud waar steviger op gecheckt wordt en hooglopende emotie topics waar ook eea beter in de gaten wordt gehouden. En bepaalde afdelingen waar mods modereren die meer tijd hebben, daar zal ook meer gecheckt worden.
Dus door op te letten en in bepaalde topics je humor of sarcasme wel te delen en andere juist niet ontspring je de OW's/Bans.
Dus het ligt feitelijk niet zozeer aan de opmerkingen, maar meer aan de topics waar je deze opmerkingen ingooit.
ook aan de lezers en wanneer iets gezegd wordt, als het past dan past het. Is het ongepast trekt er wel iemand aan de bel.
Pas als je betrapt wordt kun je een straf verwachten, dat is thuis zo, op school, op je werk onder weg ...
Alhoewel ik me soms wel eens afvraag of een bepaalde opmerking echt nodig is.