Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:papagroom, hoe kom je aan die veronderstelling?
Er staat nergens dat je niet het onderwerp van een rel geweest mag zijn. Want inderdaad, in een enkele situatie kan dat je gewoon overkomen. En dat is dan ook geen probleem...
Aanvallen afweren overigens; prima. Maar het blijft altijd beter om de zaak gewoon niet te laten escaleren...
Maartje1990 schreef:Maakt het trouwens ook nog uit wat voor werk je doet en hoeveel ervaring je ook hebt met paarden, paardrijden en 'alles' daar omheen?
papagroom schreef:Dat maak ik een beetje op uit voorgaande posts....maar ik kan me blijkbaar vergissen...
lifaya schreef:is het overigens ook relevant hoe je je in HK topics gedraagt? In de zin van taalgebruik enzo?
Maartje1990 schreef:Ik bedoel meer in de zin van ik noem maar wat, mijn moeder die ooit 1 jaartje paardgereden heeft maar er verder totáál niks meer heeft en er ook geen verstand van heeft. En met beroep bedoel ik vooral een beroep van iemand die bijv. heel veel met mensen te maken heeft, een leraar oid. dat iemand met 'een dergelijk' beroep meer geschikt is voor moderator dan iemand die bijv. in de mcdonalds werkt ofzo.
delerium schreef:Als "draaideurcrimineel" een beroep is is dat een bezwaar
Het enige denk ik. Niet aangenomen worden bij de Mac is geen bezwaar
quartel schreef:iemand hier die ooit eens in politie uniform gewerkt heeft?????
ik denk dat dat net zo iets is..........
Zonder die blauwe kleur om je lijf ben je gewoon burger en maak je minder snel indruk.
Met blauw pakje worden mensen ineens veeeeel beleefder of juist heel agressief.
Bij beide moet je je beseffen dat het niet om jouw persoon gaat maar om de kleur die je draagt![]()
corrigeer me als ik de plank mis sla
YouthReiner schreef:quartel schreef:iemand hier die ooit eens in politie uniform gewerkt heeft?????
Zonder die blauwe kleur om je lijf ben je gewoon burger en maak je minder snel indruk.
Bij beide moet je je beseffen dat het niet om jouw persoon gaat maar om de kleur die je draagt![]()
Vanaf 8 oktober ben ik officieel politie-agent in opleiding.
YouthReiner schreef:quartel schreef:iemand hier die ooit eens in politie uniform gewerkt heeft?????
Vanaf 8 oktober ben ik officieel politie-agent in opleiding.