Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElsaDb schreef:Ik kan heel die site niet vinden, ik krijg steeds fatal error bij http://www.poetsplaats.nu
secricible schreef:kan wel, maar ga er in de praktijk maar vanuit dat dat nooit zal gebeuren, tenzij ze het echt heel erg bizar maken...
Ayasha schreef:Jola schreef:Net als jij nu Karl? Niet meer zo stoer, bang voor een sanctie?
Karl een sanctie?Geloof je het zelf?!
Karl66 schreef:Waarom zou ik een sanctie moeten krijgen? Ik hou me gewoon aan de regels en in dit geval de afspraak dat gegevens achter de schermen vertrouwelijk zijn. Ik vind ik er weinig stoers aan om me niet aan afspraken te houden, maar daar mogen anderen een andere mening over hebben.
Karl66 schreef:Waarom zou ik een sanctie moeten krijgen? Ik hou me gewoon aan de regels en in dit geval de afspraak dat gegevens achter de schermen vertrouwelijk zijn. Ik vind ik er weinig stoers aan om me niet aan afspraken te houden, maar daar mogen anderen een andere mening over hebben.
Ojajoh schreef:Feria schreef:Ik heb het idee dat PP grotendeels over bokt gaat en dat vind ik ontzettend spijtig. Wraak is moeilijk los te laten, maar het zou dat forum wel veel goeds brengen
misschien heb je dan het verkeerde idee
en is denken anders als weten