EstherHegt schreef:ja hoor, direct diverse kwakkerij volgt soepel, gelukkig is hier de plaatser al wijzer, dus kan het gepareerd worden. Let op, de succesvolle aanbieders herkennen de aandoening niet eens! Op zich niet raar, dat niet herkennen, maar de diagnose is hier dus al bevestigd. Bedenken dat iets lijkt op x dus is x is dan wel bijzonder!
Ik ging bij Mijten (een producent van paardenvoeder dus) eens een paar zakken van hun toen nog nieuw anti-eczeem paardenvoeder ophalen, en ik kreeg spontaan een doos mee met een speciaal supplement om het jeukerige paard mee te genezen.. 'om eens te testen'. In de doos bleken een 2 handbeschreven potjes te zitten, met in de potjes allemaal doorschijnende bolletjes en een ingewikkelde handleiding. 9 van die piepkleine bolletjes 's morgens, dan 6 's avonds van het andere potje enz.. kortom je moest dat erg precies uittellen, en vervolgens zonder het zelf aan te raken aan het paard voederen. Nergens uitleg over wat daar nu eigenlijk in zat.
Niet dus, want ik voeder echt niks waarvan ik niet weet wat het is, ook niet als het maar een bolletje van 2 mm diameter is.
Nooit geweten waar dat eigenlijk over ging en of ze bij Mijten nu serieus dit soort kwakzalverij dachten te gaan verhandelen..
Maar chronische uitzichtloze (of ja.. op zijn minst vervelende) aandoeningen zijn echt dé markt voor al die aanbieders.