Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Jammer dat het blad voor een aantal mensen niet aan de verwachtingen voldoet. Over realistische verwachtingen hadden we in het voortraject misschien duidelijker moeten zijn.
We zijn overigens veel bezig geweest met het afwegen van de belangen van 'die-hard bokkers' aan de ene kant en de belangen van 'de andere lezers' aan de andere kant. Feit is dat de eerste groep relatief klein is. Een 'bekende Bokker' is bekend bij, zeg, 15% van de actieve gebruikers op Bokt. Is het dan interessant om daar een achtergrondartikel of interview over te plaatsen? Voor 99% van de lezers van het blad is het dan een artikel over een willekeurig iemand die iets met paarden heeftOm die reden is gekozen voor een brede mix van artikelen die voor zoveel mogelijk mensen interessant is, en die gebaseerd is op informatie die, voor het grootste deel, op Bokt staat. Voor mensen die vrijwel alles op Bokt bijhouden dus een feest van herkenning (of een teleurstelling), voor de overige Bokkers een eyeopener en voor de mensen die Bokt niet of nauwelijks kennen een introductie in wat Bokt nou eigenlijk is.
Uiteindelijk is het een (bijna) gratis blad geworden dat we met 0 tijdschriftervaring, geen redactie en heel veel uren van vrijwilligers en Eline in elkaar hebben gezet. Uiteindelijk ben ik erg trots op het resultaat, er staan achtergrond artikelen in, aantal persoonlijke verhalen, feitjes over Bokt en we hebben een prijsvraag met heel erg leuke prijzen. Hoop van geleerd, uiteindelijk komen we er budgetneutraal uit dus wat dat betreft allemaal een succesMaar de verwachtingen die we blijkbaar geschapen hebben zijn zeker een leerpunt voor een volgend project.
Eline schreef:Het hele jaar hebben we op de website stilgestaan bij de hoogtepunten uit de afgelopen tien jaar. En nu, vlak voor het einde van het jaar, hebben we nog een uitsmijter voor jullie: een eenmalig Bokt-magazine!
In samenwerking met de redactie van Bit geeft Bokt eenmalig een magazine uit. Vol verhalen over ons, maar vooral ook over jullie. Over hoe we begonnen zijn. En waar we nu staan. Hoe Bokt paardeneigenaren kan helpen met ervaringen en gedeelde kennis. Maar ook een (digitale) schouder biedt op het moment dat het tegenzit of een podium als je wel van de daken af kan schreeuwen wat jij en je paard bereikt hebben.
Sani schreef:Is het bij de cursus van Annemarie de bedoeling een eigen paard mee te nemen?
Want het enige waar ik uit kan kiezen zijn eigenlijk de toegangskaarten.
Citaat:............ als ik dit had geweten had ik er geen €3,50 voor betaald